Asics - probably the best shoes in the world

Nikles92

Asics - probably the best shoes in the world

Post by Nikles92 » 13.5.2008 09:42

Onko kellään tietoa, koska tämän huippusisäpeli kenkien valmistajalta tulisi uusimallisto ulos? Itse ainakin odotan innolla uutta mallistoa, koska tähän mennessä jokaiset Asicseni ovat olleet aivan mahtavat.

Tänne siis voisi kerätä porukoitten mielipiteitä kyseisistä kengistä ja kenties arvosteluja eri malleista.
Tiikerit Blue #48

Osqu

Re: Asics - probably the best shoes in the world

Post by Osqu » 13.5.2008 17:56

Mulla itelläni on Asicsit nyt sisäpelikenkinä ekaa kertaa. Pitkään pelailin stabileilla, ja jostain syystä jaloissa oli esim. kantapään kanssa ongelmia... :|

Viime syksynä kävin ostamassa Asicsin sisäpelikengät (gel domainit), joiden vaimennuksia tuttuni olivat kehuneet. Ne olivat kaiken lisäksi kevyet ja mukavat..
Eikä ole vieläkään oikeastaan mitään vikoja tullut :thumbup: Pitokin on edelleen hyvä, vaikka niillä jo reilusti yli puoli vuotta oon pelaillu 3-4 kertaa viikossa..

Kaiken kaikkiaan loistavat kengät. Kevyet, hyvät jalassa, pitävät... :thumbup:
Hinta tosin on kaupasta riippuen sadan euron paikkeilla, mutta jos kenkiin haluaa panostaa (mikä oikeesti kannattaa tehdä) niin ovat kyllä sen arvoiset :thumbup: :mrgreen:
Tor #10 wrote:Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin tajuaa.

puukäsi91

Post by puukäsi91 » 18.5.2008 11:13

Itselläni on ollut jo varmaankin kolme kautta peräkkäin pelkkää Asicsin kenkää, vaikka Adidaksen kenkiä saisikin hyvällä alennuksella seuran kautta. Mutta Asicsit on sopinut parhaiten jalkaan ja eikä ole ollut kuin pientä ongelmaa.

Kauden alussa oli Asicsin (hetken aikaa etsiessä kenkien mallia päädyin seuraavaan) oranssin väriset kengät, jotka toimivat loistavasti ja en huomannut mitään ongelmaa niiden käytössä ennen joulua. Joulun jälkeen aina nopeissa käännöksissä nilkkaluu osui kengän reunaan ja se nyt ei ollut mitään hawajilla lökttelyä. Varmaankin johtui siitä, että kenkä oli kulunut puhki ja pohja oli hieman painautunut kasaan. Ei kannata kumminkaan pelästyä, että tämä tapahtuu heti Asicsin kengillenne, koska itselläni kyseiset kengät olivat olleet heinäkuusta asti ja treenaan kumminkin viikossa salibandya 5krt ja vielä melkein joka viikonloppu vähintään kaksi peliä, joskus myös viikolla pelejä alueliigan takia. Joten minun mielestä olivat hyvin kestäneet kulutuksen.
Joulun jälkeen ostin Asicsin "ne musta hopeat todella matalat kengät", jotka aluksi tuntuivat hieman liiankin matalilta. Mutta pienen totuttelun jälkeen kengät ovat olleet loistavat jalassa ja vieläkin käytössä, vaikka voisi jo hajun takia heittää pois, mutta kaatopaikkakaan ei ota niitä vastaan (voisi käydä kokeilemassa Napolin katuja).

Uskon, että ensi kauden Asicsin kengät tulevat sitten, kun on ajankohtaista eli elokuu ja syyskuun aikana. Miksei jopa heinäkuussa. Kannattaa muuten nyt bongailla tämän kauden kenkiä urkeiluliikkeistä, vaikka onkin niin rumia ja kaikki luule ettei sinulla ole varaa ostaa uusia, niin kyllä löytyy tämän kauden alussa 150e maksaneet kengät 50e varastojen tyhjennyksen vuoksi.

Freak27

Post by Freak27 » 18.5.2008 14:28

puukäsi91 wrote:niin kyllä löytyy tämän kauden alussa 150e maksaneet kengät 50e varastojen tyhjennyksen vuoksi.
Täällä pohjois suomessa ei ihan nuin isoja alennuksia löydä (eihän >Vile<) mutta esim hyperplay hi (ne vihreät) normihinta oli 100 ja nyt viel kummiski 77€
-Runeboy- wrote:Kerrotko mulle mitä helvetin väliä sillä on pelaatko exelillä vai excaliburilla

-Runeboy-

Post by -Runeboy- » 18.5.2008 14:37

Itellä ei oo lyötyny noin hyviä kokemuksia asicseista kun teillä. Mulla oli pari kautta sit Asicsin siniset matalavartiset sisäpelikengät. Silloin olin veska, mutta futsalin johdosta oli sielläkin käytössä. Ensiksi kengät alkoivat kulumaan tosi nopeasti ja tällä hetkellä ei ole pohjista jäljellä paljoa mitään. Pelasin kengillä siis kauden futsalia, salibandya ja koululiikunnassa pidin niitä myös. Sen jälkeen en Asicsia ole kokeillut ja kun noi Adidakset tuntuu hyviltä, niin ei oo tarttenu vielä vaihtaa. Nyt aion vaihtaa kenkiä kun noi adidakset jo vähän paskassa kunnossa.
Tällä kertaa oon miettiny Asicsien ostoa. Suositelkaa mulle joitakin Asicsen kenkiä, jotka on matalavartiset, hyvät vaimennukset ja jotka tuntuu hyviltä jalassa. Mulla on lättäjalat ja ollaan niitä footbalance pohjallisia hankkimassa. Hinnalla ei ole väliä, mieluiten kumminkin alle 120 euroa.
Vaisumassu wrote:Hei!
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle :)

SQee

Post by SQee » 18.5.2008 17:56

-Rudeboy- wrote:Itellä ei oo lyötyny noin hyviä kokemuksia asicseista kun teillä. Mulla oli pari kautta sit Asicsin siniset matalavartiset sisäpelikengät. Silloin olin veska, mutta futsalin johdosta oli sielläkin käytössä. Ensiksi kengät alkoivat kulumaan tosi nopeasti ja tällä hetkellä ei ole pohjista jäljellä paljoa mitään. Pelasin kengillä siis kauden futsalia, salibandya ja koululiikunnassa pidin niitä myös. Sen jälkeen en Asicsia ole kokeillut ja kun noi Adidakset tuntuu hyviltä, niin ei oo tarttenu vielä vaihtaa. Nyt aion vaihtaa kenkiä kun noi adidakset jo vähän paskassa kunnossa.
Tällä kertaa oon miettiny Asicsien ostoa. Suositelkaa mulle joitakin Asicsen kenkiä, jotka on matalavartiset, hyvät vaimennukset ja jotka tuntuu hyviltä jalassa. Mulla on lättäjalat ja ollaan niitä footbalance pohjallisia hankkimassa. Hinnalla ei ole väliä, mieluiten kumminkin alle 120 euroa.
No itelläni ei oo kunnolisia kokemuksii, ku gel-blast 2:sta

Gel-Blast 2:set ovat aivan (lähes) täydelliset jalkaan ja vaimennukset omaa luokkaansa ja 90e:n hinta ei kovin paha.
Hyvin ovat nuokin kuosissa pysyneet, mutta itselläni pito lähti jo reilun kuukauden kulutta kenkien ostosta :?
(muilla kyseisten kenkien omistajilla samanlaisia kokemuksia :?: :?: En kyl tiiä oliko joku esim. valmistusvirhe tai jtn )

Valitettavasti ei itseltäni ei löydy muita kunnollisia kokemuksia asicsin kengistä kun itse siirryin täksi kaudeksi niihin.
Mutta noita Gel-Blasteja ei voi kun suositella :thumbup:

Vile

Post by Vile » 19.5.2008 16:30

Freak27 wrote:
puukäsi91 wrote:niin kyllä löytyy tämän kauden alussa 150e maksaneet kengät 50e varastojen tyhjennyksen vuoksi.
Täällä pohjois suomessa ei ihan nuin isoja alennuksia löydä (eihän >Vile<) mutta esim hyperplay hi (ne vihreät) normihinta oli 100 ja nyt viel kummiski 77€
Eipä juurikaan. Joskus saattaa löytyä Torikadun Intersportista hyviä kenkiä isoilla alennuksilla, mutta aika harvinaista se on. Tosin OLS-pelaajat (minä mukaanlukien) saavat Rintamäeltä -30% pois.

Freak27

Post by Freak27 » 19.5.2008 20:50

>Vile< wrote:
Freak27 wrote:
Eipä juurikaan. Joskus saattaa löytyä Torikadun Intersportista hyviä kenkiä isoilla alennuksilla, mutta aika harvinaista se on. Tosin OLS-pelaajat (minä mukaanlukien) saavat Rintamäeltä -30% pois.

Saatteko muuten jo alennetusta tuotteesta sen -30%
-Runeboy- wrote:Kerrotko mulle mitä helvetin väliä sillä on pelaatko exelillä vai excaliburilla

Vile

Post by Vile » 20.5.2008 14:44

Freak27 wrote:
>Vile< wrote:

Saatteko muuten jo alennetusta tuotteesta sen -30%

Ei. Alennus tulee alkuperäisestä hinnasta.

(Esim. Maila 69,90, alkuperäinen hinta 89,90 euroa. Alennus tulee tuosta 89,90 eurosta miinus se 30 %.)

Freak27

Post by Freak27 » 20.5.2008 19:38

Eli eihän siitä saa juuri mtn pois

SQee

Post by SQee » 20.5.2008 20:15

Freak27 wrote:Eli eihän siitä saa juuri mtn pois
No on 30 prossaa kyl aika paljo mun mielest alennust :o

Freak27

Post by Freak27 » 20.5.2008 20:31

Joo mut se "normi hinta" 90€ -30% nii tulee 63€ ja muuten sen sais 70€

Vile

Post by Vile » 22.5.2008 22:05

Freak27 wrote:Joo mut se "normi hinta" 90€ -30% nii tulee 63€ ja muuten sen sais 70€
No mailoissa joo, mutta pelivaatteissa ja kengissä alennukset tuntuu isommilta, koska niissä ei ole "alkuperäisissä" hinnoissa niin paljoa ilmaa kuin mailoissa. Mä sain mun Puma Accelerate III:set yli 20 euroa halvemmalla mitä ne olisi maksaneet muille.

Freak27

Post by Freak27 » 23.5.2008 13:15

Nyt ne on rintamäellä 89.90€

ebeli

Post by ebeli » 23.5.2008 14:22

mitkä näist Asicsin kengist on parhaat Hinta/laatu suhteessa?
Yo Man Chicago ! (Blackhawks)

Post Reply