Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 25.3.2008 15:21 
Poissa

Noin lyhyellä harrastamisella tuskin pelaat vielä kauheen tosissaan :) pärjäät kyllä hyvin topatulla paidallakin, mutta mikäli haluut vielä parempaa suojaa, oikeestaan mikä tahansa t-paitamallinen panssari kelpaa. Hinta pyörii yleensä 40-90 euron välillä, halvemmallakin saatat löytää

Profiili  

ViestiLähetetty: 27.3.2008 15:01 
Poissa

Ehkä kannattaisi kuitenkin hommata remmeillä kiinnitettävä panssari. Sitä saa paremmin säädettyä ja sinulla on kuitenkin seuraavan parin kauden aikana tulossa lisää pituutta.

Yleisenä ohjeena on, että aloita mielummin liian suojaavilla varusteilla ja vähennä sitten toppauksia oman mieltymyksen mukaan.

Profiili  

ViestiLähetetty: 23.4.2008 14:28 
Poissa

Ite pelasin ekan vuoden säbää ilman panssaria, tää toinen ois menny samalla tavalla, mutta sitten seurasta joku ylempi taho "käski" mun hommaamaan jonkun suojan seuran piikkiin, ja kun ei sillo urheilukaupassa sattunut olemaa yhtään rintapanssaria, niin otin vaan toisen pelipaidan alle :D
Kesällä ois tarkotus suunitella ite uuden panssarin ostamista, luultavasti hankin tuon jadbergin paidan

Profiili  

ViestiLähetetty: 16.6.2008 11:04 
Poissa

Olen aikonut ehkä jossakin vaiheessa hommata tuon XGE panssarin, mutta pystyykö sitä pitämään paljaalla iholla, siis ilman että alla on mitään T-paitaa? Sillä nykyinen panssarini on just tuollainen, jossa on tuhannen monta remmiä ja meinaa mennä solmuun niitten kans :D. Kaiken lisäksi se on paljaalla iholla todella epämukava, joten alla on lähes pakko pitää T-paitaa. Panssari on myös meko kuuma ( ei taida sopia yhteen Jadbergin paitani kanssa). Siinä on myös alasuojat samssa, mutta eivät ne paljo mitään suojaa, joten uuden panssarin oston yhteydessä pitää varmaan ostaa myös uudet alasuojat. :D. Ainiin onkos kellään tuollaista paitaa käytössään? http://www.kamelifreetime.fi/verkkokaup ... cts_id=199 , jos on niin olisi kiva kuulla kokemuksia siitä. Nimittäin tuollaistakin voisi pitää välissä, jos panssari tuntuu paljaalla iholla epämukavalta. Kiitos etukäteen.

Profiili  

ViestiLähetetty: 16.9.2008 18:22 
Poissa

-

Viimeksi muokannut heka päivämäärä 23.10.2011 20:00, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  

ViestiLähetetty: 26.9.2008 10:57 
Poissa

Ostakaan Pedersen collection panssari jos uutta ootte hankkimassa. Markkinoiden paras panssari. Itselläkin löytyy pelikassista

Profiili  

ViestiLähetetty: 1.10.2008 16:06 
Poissa

varmasti ihan jees, mutta niin on myös jadberg xge panssari ja jadberg ois paljon halvempikin.

Profiili  

ViestiLähetetty: 15.10.2008 13:03 
Poissa

juu-u. Salimaniassa olen lukenut juttuja ja arvosteluja, joissa on vertailtu jadbergin XGE panssaria ja pedersenin panssaria. Niiden puheiden perusteella olen tullut siihen käsitykseen, että pedersenin panssari on parempi, mutta hintalaatu suhde on XGE:llä parempi. XGE häviää ilmeisesti karvan verran pedersenille, mutta niitä saa kuitenkin 2 pedersenin panssarin hinnalla. Nojaa..... selvää taitaa olla se, että tässä on kaksi markkinoiden parasta panssaria. XGE:n omistan itse ja voin suositella kaikille lämpimästi.

Profiili  

ViestiLähetetty: 15.10.2008 20:29 
Poissa

Joo onhan se Pedersenin panssari kalliimpi kun XGE, sain ite valkun kautta sen pedersenin panssarin 55 eurolla niin...

Profiili  

ViestiLähetetty: 2.4.2009 07:58 
Poissa

Tota oon ostamassa Eclipsen panssaripaitaa...se on vähän erillainen kuin normaalit veskaripanssarit ja siis vaihtoehtoja kyl on....pitkään olin ostamassa hihatonta proton paitaa mut katotaan nyt onks niit enää jälel ku mallistoa myydää pois.

Hinta noin 40€ vähän alle..paikkana myllypuro (toimitus koko maahan postitse)

Profiili  

ViestiLähetetty: 15.8.2009 20:15 
Poissa

Voin lyyä vaikka vetoo et Pedersen Collectionin panssarit on maailman parhaita.

Profiili  

ViestiLähetetty: 12.4.2010 18:58 
Poissa

Fatpipen uusi (09-10) panssari on loistava. vedot ei tunnu missään :!:

Profiili  

ViestiLähetetty: 16.7.2011 16:43 
Poissa

Moi,
Kenellää kokemusta tuosta Salmingin Pitkähihasesta maalivahdin paidasta? sellanen ois mulla 1 vaihtoehto fatpipen panssan kaa. :D

Profiili  

ViestiLähetetty: 9.11.2011 01:05 
Poissa

jansai kirjoitti:
Moi,
Kenellää kokemusta tuosta Salmingin Pitkähihasesta maalivahdin paidasta? sellanen ois mulla 1 vaihtoehto fatpipen panssan kaa. :D

Tulee nyt kyllä kuukausia myöhässä, mutta itellä on Salmingin lyhythihainen käytössä. Hyvä paita muuten, mutta ei suojaa kylkiä kovin hyvin. Ja kovimmat laukaukset napsahtelevat kyllä ikävän kipeästi. Miinuksena vielä pesuohje, eli paita pitää pestä käsin, ei kestä konepesua.
Muuten vain hyvää sanottavaa, paita on kevyt, hengittää hyvin tuntuu hyvältä paljaallakin iholla.

Profiili  

ViestiLähetetty: 13.11.2014 19:39 
Poissa

Nostanpa pari vuotta vanhaa ketjua. Olen pelaillut muutaman kerran maalivahtina ja noita kamoja katsellessani ihmetyttää miksi panssaripaidat on niin usein lyhythihaisia. Pitkähihaisiakin on mutta selvästi vähemmän kuin lyhythihaisia, mikä varmaan kertoo kysynnästä. Kertokaapa te, jotka pelaatte lyhythihaisella panssarilla miksi valitsette lyhyet hihat? Riittääkö teille toppaukset paidassa, vai eikö teitä vaan satu käsivarsiin tulevat vedot? :) Itellä on yleensä pelien jälkeen käsivarret mustelmilla, ja vaikka se nyt ei mikään iso murhe ole, niin silti meikäläisen järjenjuoksun mukaan olis kuitenkin mukavampi pelata niin ettei vedot pahemmin tunnu.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org