Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 25.10.2007 23:49 
Poissa

Minkälainen on teijän mielestä hyvä rintapanssari?
Joka kannattaisi ostaa,

Kerro oma mielipide ja kerro hyvät puolet siitä.

Kiitti.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.10.2007 19:52 
Poissa

exel. en tiä mikä mut on se iha hyvä ainakaan ei tunnu sattuvan vähän vaikee pukee päälle muuten hyvä.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.10.2007 21:38 
Poissa

Canadien V+ käytössä, ei valitettavaa. Kannattaa ehdottomasti ostaa joku t-paita mallinen, ne vanhahkot liiviversiot on järkyttävän epämukavia ja suojaa huonommin. No Chance vois olla kanssa ihan kokeilemisen arvonen, hintaluokka on varmaan suunnilleen samaa Canadienin kanssa, eikä uusissa malleissa näennäisesti ainakaan oo suuria eroja, ehkä Canadienilla vähän paksummat ja kevyemmät pehmusteet.. Toisaalta, voi hyvin olla vaikka toisin päin :P

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.10.2007 21:48 
Poissa

Itsellä oli ennen Canadienin t-paita mallinen, mutta todella inhottava ottaa pois päältä/laittaa päälle hikisenä. (Saattoi tosin olla liian pieni)
Aika kuumakin, nykyään käytän Fatpipen liiviä, ja itse pidän enemmän, mukava päällä, ainoa miinus, että suojaavuus ei ihan t-paita mallisen tasolla. :)

OLS Edustus jr B & A #1

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.10.2007 13:20 
Poissa

Kaikista paras vaihtoehto on Jadbergin XGE t-paitamallinen suojapaita.
Hengittää hyvin ja vedot eivät tunnu.

LoSB-92 #65 ''Hoover''

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.10.2007 19:02 
Poissa

Se riippuu siitä, että minkä merkkinen paita sulla on. Jos esim. Jadberg, ni sit XGE- panssari sopii sen kaa hyvin yhtee. Tosin kyllä ne muutki t-paita malliset panssarit tuntuu ihan hyviltä. Eli ei ole loppupeleissä suuria eroja. Toki jotku Jollyn panssarit on ihan persrööristä. Nää rintapanssarit tuntuu melko samoilta, tietysti on pieniä eroja. Elikkäs Jadberg XGE, Fatpipe, Exel No Chance, Canadien V+. Eikä kannata ostaa mitään niitä vanhoja, joissa on sata remmiä.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.10.2007 19:55 
Poissa

Tuo XGE panssari voisi olla kyllä ihan hankkimisen arvoinen kun pelaan t-paidalla eikä siinä kauheasti ole toppauksia. :)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.10.2007 09:12 
Poissa

Opsu kirjoitti:
Tuo XGE panssari voisi olla kyllä ihan hankkimisen arvoinen kun pelaan t-paidalla eikä siinä kauheasti ole toppauksia. :)

On varmasti, ei remmejä eikä muuta ''turhaa''.

Housut kannattaa pitää ylhäällä, sillon ei jää ainuttakaan koloa panssarin ja paidan väliin.

Ps. Oletkos Pakvin 1 maalivahti, joka pelaa No Change paidalla ja sukunimi tais olla Saari. !?

LoSB-92 #65 ''Hoover''

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.10.2007 12:49 
Poissa

Báil kirjoitti:
Opsu kirjoitti:

On varmasti, ei remmejä eikä muuta ''turhaa''.

Housut kannattaa pitää ylhäällä, sillon ei jää ainuttakaan koloa panssarin ja paidan väliin.

Ps. Oletkos Pakvin 1 maalivahti, joka pelaa No Change paidalla ja sukunimi tais olla Saari. !?

Ei meil mitää ykkös veskoi ole :D ja molemmat pelasi no chance paidalla, mutta Saarihan toi on.

mulle riittää että mä saan omaa kuvaani vaan katsoa

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.10.2007 12:49 
Poissa

Itselläni on tuo Exelin No Change. Ainakin omasta mielestäni suojaa tarpeeksi, sillä eivät nuo vedot oikein tunnu. Lieneekö sitten tottumiskysymys. Moken tontilla aloittaessa kyllä sattui jokainen veto :) . Tuon rintapanssarin päällä mulla on Canadienin v+, joka ei oikeastaan vaimenna vetoja yhtään. Panssarin alla on t-paita.

Itse rintapanssari on hyvän tuntuinen, eivätkä nuo vedot oikein tahdo tuntua. Ainoastaan solisluun kohdalle osuessa pientä kipua on havaittaessa ja ehkä olisin itse toivonut kaulan peittävää kaulusta, sillä tuo pelipaita ei mitään kyllä suojaa, joten kaulan seudulle tulevat vedot ovat todella ilkeitä. Ainoana miinuksena sanoisin kuitenkin olevan panssarin pesemisen. Pesukoneessa nuo pehmusteet tuppaavat menemään kaameaan solmuun, ja näitä aukoessa vierähtää tovi :S

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.10.2007 13:44 
Poissa

Säkki#20 kirjoitti:
Ei meil mitää ykkös veskoi ole :D ja molemmat pelasi no chance paidalla, mutta Saarihan toi on.

Oikeastaan kumpikin pelaa vaan Exelin t-paidalla nykyään. ;) Ainakin joku Canadienin panssari mitä käytin viime kaudella oli aivan *sensuroitu* koska siinä ei pysyneet edes pehmusteet paikoillaan, sai joka välissä olla laittamas niitä paremmin.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.10.2007 15:47 
Poissa

Itse pelaan Canadienin V+ panssarilla ja voin suositella. Jos on hankkimassa T-paita-mallista (onpahan sanahirviö) panssaria, niin koon suhteen kannattaa olla tarkka. Liian suuressa pehmusteet pääsevät liikkumaan ja pieni hankaa etenkin kainaloista.

Pestävyyteen kannattaa myöskin kiinnittää huomiota. Ainakin omasta panssaristani saa pehmusteet irrotettua pesun ajaksi, lukuunnottamatta kaulasuojusta.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.10.2007 20:05 
Poissa

joo toi Canadien v+ on aika hyvä, sitä vois suositella. Toihan on halvempi kuin nuo exelin ja fatpipen panssaripaidat.
Panssarista voi joo ottaa palat pois ku pistää pesuun, mut voi sen pestä palojenki kanssa. Palat menee solmuun aina pesussa ja ne joutuu kumminki ottaa pois ja laittaa takas. Näin ainaki mul on käyny.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.10.2007 16:25 
Poissa

XGE panssaripaita löytyy myös omasta varustekassista. Olen ollut todella tyytyväinen. Tottumiskysymys, mutta itse en ainakaan enään pidä t-paitaa panssarin alla, koska tuli aika jumalattoman kuuma, kun siinä on vielä college paita päällä.
Se etää sattuuko vedot on kanssa tottumis kysymys. Sopivan lämmittelyn jälkeen ei vedot satu vaikkei olisi minkään näköistä panssaria alla.

SB-pro A #41 "*sensuroitu* veskari"

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 6.11.2007 16:32 
Poissa

Kiiitti neuvoista!

Viimeksi muokannut 26# päivämäärä 8.11.2007 16:18, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org