Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 77 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Hanskat
ViestiLähetetty: 4.3.2008 12:44 
Poissa

Paikallisessa InterSportissa oli tarjouksessa kahdet hanskat Blastin siniset nahkaiset ja Canadienin valkoiset ProOnet. Pelihanskoina käytän Neumanneja, mutta halvan hinnan takia ajattelin, että treenihanskoiksi voisi ostaa. Näin ei Neumanneistakaan lähtisi pito niin äkkiä, kun pitäisi vain pelatessa. Ajattelin siis kysyä, että kummat olis paremmat, jos täällä joku on käyttänyt?

Profiili  

ViestiLähetetty: 4.3.2008 17:51 
Poissa

noi canadienit on kuulemani mukaan paremmat

Profiili  

ViestiLähetetty: 5.3.2008 18:47 
Poissa

On noista vaihtoehdoista noi canadienit paljon paremmat. Testattu on

Profiili  

ViestiLähetetty: 10.3.2008 18:44 
Poissa

itselläni on aika positiiviset kokemukset noista blastin sinisistä nahkahanskoista. kyl niil aika hyvin saa pallot kiinni jos vain vähääkään on skilliä :shock:

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.3.2008 23:22 
Poissa

itellä exel nc:t.... kämmenen kumipinta kuluu kyl turhan nopeesti, mut halvemmat ku neumannit ja kestää vähän kauemmin... Joten nc on mun mielest hyvä valinta....xP

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.3.2008 13:47 
Poissa

Sen mitä joskus olen maalissa pelannut, niin ilman hanskoja Jani Naumasen tyyliin. Toimii ainakin itselläni parhaiten, pallot saa paljon paremmin liimattua paljain käsin. Tämähän on tietysti osaltaankin tottumiskysymys. Ja eivät ne maalivahdinhanskat suojaa yhtään mailaniskuilta. Kannattaa ehdottomasti joskus kokeilla pelata maalissa ilman hanskoja. Mikäli ei sitä ole vielä tehnyt.

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.3.2008 16:19 
Poissa

Henu#68 kirjoitti:
Sen mitä joskus olen maalissa pelannut, niin ilman hanskoja Jani Naumasen tyyliin. Toimii ainakin itselläni parhaiten, pallot saa paljon paremmin liimattua paljain käsin. Tämähän on tietysti osaltaankin tottumiskysymys. Ja eivät ne maalivahdinhanskat suojaa yhtään mailaniskuilta. Kannattaa ehdottomasti joskus kokeilla pelata maalissa ilman hanskoja. Mikäli ei sitä ole vielä tehnyt.

No mut jos pelaa ilman hanskoi nii talvel saa olla lenkil hanskat kädes :D Ei oo kiva kädet jääs pelata ilman hanskoi

Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle :)

Profiili  

ViestiLähetetty: 30.3.2008 21:11 
Poissa

Itsellä samaten käytössä aika yleiset rukkaset No Chancet. Ihan nätin näköiset, ja itse sain halvalla. Laatu ei kuitenkaan ehkä aivan vastaa normaalihintaa, sillä ulkonäköön voi olla panostettu liikaakin. Tiukat hanskat saattavat ajoittain myös rajoittaa sormien liikkeitä hieman, mutta ei vaivaksi asti. Pito pysyy hyvänä ehkä ensimmäisen kuukauden, jonka jälkeen hieman matalatehoismmat.

Mukavat ja hyvin kättä muotoilevat kuitenkin ovat ja kuten sanottu, tyylikkään näköiset. Ei kuitenkaan ihan tarpeeksi pitkäikäiset ainakaan mun lähes päivittäiseen käyttöön. Huoltanut olen hanskojani melkoisen epäsäännöllisesti, eli silloin tällöin pesten. Kovin monia hanskoja en vielä ole ehtinyt kokeilemaan, mutta lukemani perusteella aika nopeasti kuluvat kaikkien hanskojen pinnoite.

Kuva

Profiili  

ViestiLähetetty: 6.4.2008 17:19 
Poissa

joo, loppu hanskoilla pelaaminen. Paljon paremmin liimaa nyt, ko ilman hanskoi alkanut pelaa..

Muutenkin katoin kaappia, niin pieni muovipussillinen wanhoi hanskoja.

OLS Edustus jr B & A #1

Profiili  

ViestiLähetetty: 16.9.2008 16:51 
Poissa

Paljonko noi neumannit maksaa ja saako niitä vaikka InterSportista?

Profiili  

ViestiLähetetty: 16.9.2008 16:52 
Poissa

Noi Exelin tän kauden ne puna-musta-valkoset hanskat näyttää ihan joltain mopo/moottoripyörähanskoilta. Soveltuiskohan ne semmoseen käyttöön :D

~SF~ #4
last.fm
deviantART

Profiili  

ViestiLähetetty: 10.11.2008 16:24 
Poissa

Itellä on tän vuoden exelin nc hanskat ollu kohta 3 kuukautta käytössä niin ne ***** kumit on ruvennu irtoilee :x

Profiili  

ViestiLähetetty: 12.11.2008 20:34 
Poissa

Merdyann kirjoitti:
Itsellä samaten käytössä aika yleiset rukkaset No Chancet. Ihan nätin näköiset, ja itse sain halvalla. Laatu ei kuitenkaan ehkä aivan vastaa normaalihintaa, sillä ulkonäköön voi olla panostettu liikaakin. Tiukat hanskat saattavat ajoittain myös rajoittaa sormien liikkeitä hieman, mutta ei vaivaksi asti. Pito pysyy hyvänä ehkä ensimmäisen kuukauden, jonka jälkeen hieman matalatehoismmat.

Mukavat ja hyvin kättä muotoilevat kuitenkin ovat ja kuten sanottu, tyylikkään näköiset. Ei kuitenkaan ihan tarpeeksi pitkäikäiset ainakaan mun lähes päivittäiseen käyttöön. Huoltanut olen hanskojani melkoisen epäsäännöllisesti, eli silloin tällöin pesten. Kovin monia hanskoja en vielä ole ehtinyt kokeilemaan, mutta lukemani perusteella aika nopeasti kuluvat kaikkien hanskojen pinnoite.

Kuva

mulla on tommoset hanskat ja ei ne mitkään hyvät oo.. saako naumasen hanskoja oulusta mistään?

Profiili  

ViestiLähetetty: 12.11.2008 20:39 
Poissa

molle kirjoitti:
Merdyann kirjoitti:

Kuva

mulla on tommoset hanskat ja ei ne mitkään hyvät oo.. saako naumasen hanskoja oulusta mistään?

Jos tarkoitat jani naumasen hanskoja niin hän ei käytä hanskoja :P

Profiili  

ViestiLähetetty: 12.11.2008 21:57 
Poissa

Kaverilla on tommoset Cutters:it, kokemuksia ?

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 77 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org