Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 77 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.10.2007 22:35 
Poissa

Noissa Cutterseissa on saatavuus Suomessa aika huono.. Yritin netistä tilata, mutta ainoa suomalainen maahantuoja oli just vaihtanu omistajaa ja varastot oli tyhjinää... Ei kai muu auta, ku Saksasta lähimmillään tilata jos tollaset mielii saada :/
edit 7.11: hiphei, tänään viimeinki tuli uudet Neumannit postissa :clap: on todellakin hintansa arvoset, ja värikin oli kohdallaan: valkoset :)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.12.2007 14:48 
Poissa

Onkos kellään kokemusta fatpipen hanskoista?
itse tämmöiset hankin http://www.fatpipe.fi/fi/img/gk_01.jpg
Kokeilemaan en oo vielä päässy, joten en tiiä miltä ne maalissa tuntuu :)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.12.2007 15:59 
Poissa

Aika perus hyvät hanskat. Iha hyvä liimapinta. Ei korppuunu helposti, mutta menivät aika helposti hajalle. Vaikka niinhän ne kaikki hanskat tuntuu menevän helposti hajalle

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.12.2007 19:13 
Poissa

Kellään tietoamistä saisi ostaa vanhoja kunnon punasia tai sinisiä neumaneja? Itse klöydän kaupoista vain tylsiä valkosia ja mustia. Paikaksi kävisi nettiosoite tai ihan kauppa. Vähän miettinyt taas hanskojen takaisinottoa ja tällöin ainut vaihtoehto on sinini neukkari=)

Leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä

"Koko maailma on lähtenyt pois! Viime yönä kaikki hyppäsivät hautoihinsa ja vetivät maata peitoksi!" - J.G. Ballard -

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.12.2007 19:56 
Poissa

HandODoom kirjoitti:
Kellään tietoamistä saisi ostaa vanhoja kunnon punasia tai sinisiä neumaneja? Itse klöydän kaupoista vain tylsiä valkosia ja mustia. Paikaksi kävisi nettiosoite tai ihan kauppa. Vähän miettinyt taas hanskojen takaisinottoa ja tällöin ainut vaihtoehto on sinini neukkari=)

Täysin varma en ole mutta saatan tietää paikan jossa on, ja käyn tarkistamassa sen heti torstaina.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.12.2007 02:44 
Poissa

Saa paljon halvemmalla kun tilaa suoraan Jenkkilästä hanskansa ja värivaihtoehtoja riittää. http://www.weplay.com/baseball/batting/ ... umann.html <--- siinä linkki kiinnostuneille.

Kuva

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.12.2007 17:10 
Poissa

Kipe_90 kirjoitti:
Saa paljon halvemmalla kun tilaa suoraan Jenkkilästä hanskansa ja värivaihtoehtoja riittää. http://www.weplay.com/baseball/batting/ ... umann.html <--- siinä linkki kiinnostuneille.

Jos oisin veska, nini mul ois noi vihreet :D

Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle :)

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Hanskat
ViestiLähetetty: 6.1.2008 12:30 
Poissa

Itellä ei tule käytettyä hanskoja enää, ennen käytin niitä kyllä. Syynä siihen oli palloon saatu tuntuma, se kun ei oikein ollut sopiva hanskojen kanssa.

Nykyisin sitten näkeekin ettei hanskoja käytä, esimerkkinä eilisistä peleistä parit haavat sormissa.

Profiili  

ViestiLähetetty: 11.1.2008 23:35 
Poissa

Freelancer kirjoitti:
Nykyisin sitten näkeekin ettei hanskoja käytä, esimerkkinä eilisistä peleistä parit haavat sormissa.

Samaa sarjaa tänää reeneissä. Kaveri lämäs noin 3 metrin päästä. Osu peukalon reunaan ja varmaan just pallossakin osu reijän reuna kohalle nii repäs hienon palasen sormesta. Tulipahan verta niin maan *sensuroitu*.

SB-pro A #41 "*sensuroitu* veskari"

Profiili  

ViestiLähetetty: 17.1.2008 23:36 
Poissa

Sen ainakin, mitä ite oon maalissa ollut (n. 1,5 - 2v) niin kannattaa käyttää hanskoja mielummin kuin ilman - justiinsa noitten haavereiden takia (kokemuksia on).

Käytin ennen Exelin NC -hanskoja mutta tuli innostusta kokeilla ilman hanskoja. Pakko myöntää että ilman hanskoja sai paremmin kiinni, mutta suojaus nyt oli mitä oli - joutui yleensä tauolla mennä pukkariin ja upottaa sormet kylmään veteen ja vähän kylmäspreitä päälle lopuksi ja peli jatkui.

Hanskoja nyt hoidin sillein, että otin märän rätin ymv ja pyyhkäsin sillä muutaman kerran hanskan joka kohdasta, ihan käteväksi konstiksi hoksasin tuon - ei nimittäin tarvinnu tunkea erikseen mihkään pesukoneeseen.

Eikä enenpää jaksa kirjoittaa tätä sontaa, :arrow:

Cs Tauti: - Aamulla äitisi herättää sinut kouluun ja vetää verhot pois. Huudat sokaistuneena "Teamflash, fucking n00b!!" - Kouluun mennessäsi otat puukon käteen liikkuaksesi nopeammin! - Ruokajonossa huutelet "STOP BLOCKING l33tazzes!?!?" - Kokeen aikana tokaiset taskuradioon "Need backup!"

Profiili  

ViestiLähetetty: 19.1.2008 17:37 
Poissa

Kylmä spray ja kylmä vesi nyt on varmaan pahintä mitä voit tehä. Mitä kylmemmät kädet sitä enemmän se tietenkin sattuu.

SB-pro A #41 "*sensuroitu* veskari"

Profiili  

ViestiLähetetty: 21.1.2008 22:21 
Poissa

Wall-in kirjoitti:
Kylmä spray ja kylmä vesi nyt on varmaan pahintä mitä voit tehä. Mitä kylmemmät kädet sitä enemmän se tietenkin sattuu.

jokaisella tyylinsä :wink: ei ainakaan mulla tuntunut silloin vaikka vetoja sateli koko ajan näpeille. :shock:

Cs Tauti: - Aamulla äitisi herättää sinut kouluun ja vetää verhot pois. Huudat sokaistuneena "Teamflash, fucking n00b!!" - Kouluun mennessäsi otat puukon käteen liikkuaksesi nopeammin! - Ruokajonossa huutelet "STOP BLOCKING l33tazzes!?!?" - Kokeen aikana tokaiset taskuradioon "Need backup!"

Profiili  

ViestiLähetetty: 23.1.2008 16:35 
Poissa

/offtopic
mulla ainakin on ihan silmittömät tuskat jos yrittää kopata palloja kylmin käsin, se kaikkea muuta kun lievittää kipua. Päin vastoin, jos tuntuu että kädet on arat, niin kuuman veden alle :thumbup:

Profiili  

ViestiLähetetty: 25.1.2008 17:32 
Poissa

Jeps itsekkin hanskoilla, mutta silloinku otan ilman hanskoja, niin käsien pitää olla lämpimät, tästä syystä otam jos kus ensimmäiset vedot silloinkin hanskojen kanssa. todellakin, mikään ei satu niin paljoa, kuin kylmille käsille tulevat pallot, tuntuu kuin veitsellä viilettäisi =)

OLS Edustus jr B & A #1

Profiili  

ViestiLähetetty: 25.1.2008 18:02 
Poissa

Silloin kun olin veska, niin muistan aina et piti pitää lenkil jotkut hanskat kädes, ettei tuntuis vedot käsille

Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle :)

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 77 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org