edit 7.11: hiphei, tänään viimeinki tuli uudet Neumannit postissa

Täysin varma en ole mutta saatan tietää paikan jossa on, ja käyn tarkistamassa sen heti torstaina.HandODoom wrote:Kellään tietoamistä saisi ostaa vanhoja kunnon punasia tai sinisiä neumaneja? Itse klöydän kaupoista vain tylsiä valkosia ja mustia. Paikaksi kävisi nettiosoite tai ihan kauppa. Vähän miettinyt taas hanskojen takaisinottoa ja tällöin ainut vaihtoehto on sinini neukkari=)
Jos oisin veska, nini mul ois noi vihreetKipe_90 wrote:Saa paljon halvemmalla kun tilaa suoraan Jenkkilästä hanskansa ja värivaihtoehtoja riittää. http://www.weplay.com/baseball/batting/ ... umann.html <--- siinä linkki kiinnostuneille.
Vaisumassu wrote:Hei!
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle
Samaa sarjaa tänää reeneissä. Kaveri lämäs noin 3 metrin päästä. Osu peukalon reunaan ja varmaan just pallossakin osu reijän reuna kohalle nii repäs hienon palasen sormesta. Tulipahan verta niin maan *sensuroitu*.Freelancer wrote:Nykyisin sitten näkeekin ettei hanskoja käytä, esimerkkinä eilisistä peleistä parit haavat sormissa.
jokaisella tyylinsäWall-in wrote:Kylmä spray ja kylmä vesi nyt on varmaan pahintä mitä voit tehä. Mitä kylmemmät kädet sitä enemmän se tietenkin sattuu.
Vaisumassu wrote:Hei!
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle