Lainaa:
janpa kirjoitti:
Ostin just pari päivää sitten Lahden Prismasta Exel Doublecurve 2.7. Tänää sit pääsin pelaamaan ja treenien jälkeen huomasin, että siitä kuuluu jtn säröääntä kun naputtaa sitä kättä vasten. :O Kuulostais, että ois jonkinlainen murtuma siinä kiinnityskohdassa. Varmaa tuli treeneissä tilanteessa, jossa olin laukomassa ja joku tuli ja veti vastapalloon :O kyllä harmittaa. Saisinkohan vaihdettua mailan toisen kaupungin Prismassa uuteen vai pitääköhän lähteä Lahteen hieromaan asiaa ?
Ominaisuus, ei vika. Itsekin ostaessa koputtelin tuppeja lattiaan ja jokainen piti enemmän tai vähemmän pahaa ääntä.
Iskuista tuo keppi ei paljoa välitä, omasta kohta tunnisteetkin hakattu pois van vielähän tuo kestää ja särinäkään ei ole pahemmaksi muuttunut.
Voithan toki kokeilla käyttää mailaa prismassa, mutta katso ensin, ettei lyöntijälkeä/jälkiä ole varressa, pomppaa heti siitä.
Exel ei ota itse minkäänlaista kantaa noihin reklamaatioihin, vaan tuote pitää itse toimittaa ostopaikkaan (eli siis tässä tapauksessa todennäköisesti sinne lahden prismaan (kannattaa kuitenkin soittaa prisman aspaan, että onnistuuko myyntipaikkojen välinen palauttaminen)), jossa sitten tehdään päätös hyvityksestä/vaihdosta.
Jälleenmyyjä sitten hoitaa kädenväännön exelin kanssa.