Lavat

Wizzard

Re: Lavat

Post by Wizzard » 28.8.2011 17:35

Jäppis wrote:
Wizzard wrote:Unihocis Player medium ja holes helmenvalkee orc. Orcista kymysys että tuota mikähä toi kovuus on tossa, lavan ostosta niin hiton pitkä aika etten enää muista.. :) Ei sillä niin väliä, mut on vaan piru hyvä tatsi, et osaa ostaa samanlaisen kuhan tarttee =D Kiitoksia jo etukäteen.
Joo siis tuo helmenvalkoinen on mb, eli medium. :)
Thx, nuo fp:n sivut nykyää ihan vammaset, jaksa ettii sieltä mitää tietoo -.-
Pelaan RT:ssä eli oon saletisti hot <3

Exel Chill 2.7 + White Chill
Fat Pipe Hole 27 + Pearl white Orc
Unihoc Player 29 1.5 Curve

Jäppis

Post by Jäppis » 8.9.2011 16:44

Yksinkertaisesti, mikä näistä Salmingin lavoista on paras hyökkääjälle, joka tykkää enemmän laukoa kuin syöttää? Aero, Sniper vai Quest? Kiitos! :)

Salibandykauppa.fi

Post by Salibandykauppa.fi » 8.9.2011 17:07

Jäppis wrote:Yksinkertaisesti, mikä näistä Salmingin lavoista on paras hyökkääjälle, joka tykkää enemmän laukoa kuin syöttää? Aero, Sniper vai Quest? Kiitos! :)
Sniper on nimensä mukaisesti maalintekijän lapa. Henkilökohtainen mielipiteeni on, että kyseinen lapa on etenkin tarkoissa rannelaukauksissa hyvä. Aero- ja Quest-lavat ovat mielestäni hiukan enemmän all-round -tyyppisiä, joista uusi Aero korkeammalla kuin Quest. Omat mieltymykset ovat lavan valinnassa kuitenkin tärkeimmät, voisin suositella sinulle Sniperia tai Aeroa.

- Esa / Salibandykauppa.fi

jukkis

Post by jukkis » 8.9.2011 19:31

ite oon huomannu,että toi sniper toimii paremmin tipcurve malleissa,kuin suorissa malleissa.Tää on mun mielipide.Mut Aerolla mennään tällä hetkellä.

.CH

Post by .CH » 19.9.2011 15:08

Osaisko joku kertoa, että onko nykyiset Exelin MB lavat luistavampia tahmeilla alustoilla verrattuna muutaman vuoden takaiseen tilanteeseen? Mites kromilapojen luisto? Onko värillä väliä?

Itsellä on viimeiset kokemukset valkoisesta 5Star MB lavasta (silloin kun se tuli) ja se tökki kyllä tosi pahasti.

miiikkkäö

Post by miiikkkäö » 19.9.2011 22:20

.CH wrote:Osaisko joku kertoa, että onko nykyiset Exelin MB lavat luistavampia tahmeilla alustoilla verrattuna muutaman vuoden takaiseen tilanteeseen? Mites kromilapojen luisto? Onko värillä väliä?

Itsellä on viimeiset kokemukset valkoisesta 5Star MB lavasta (silloin kun se tuli) ja se tökki kyllä tosi pahasti.
Itsellä ainakin Exelin krominen Chill ja X-lapa tökkivät aluksi todella pahasti matolla pelatessa, sitten kun lavoista kului pohjasta se pinta pois niin oli hieman parempi jo pelata. Oma mielipiteeni on että älä osta noita kromisia lapoja !

Wizzard

Post by Wizzard » 25.9.2011 18:34

Tulipa ostettua vanhaan Edgeen, Chill-lapa, todella hyvän oloinen pelata ja vedot/syötöt menee suurinpiirtein sinne minne haluaa. Muutamat reenit ja yks harjoitusturnaus takana ja hyvin tulee tehoja. Voin suositella. : )
Pelaan RT:ssä eli oon saletisti hot <3

Exel Chill 2.7 + White Chill
Fat Pipe Hole 27 + Pearl white Orc
Unihoc Player 29 1.5 Curve

ovara

Post by ovara » 6.12.2011 04:34

Mikähän näistä nykyisistä lapamalleista muistuttaa eniten godaria?

Floorball96

Post by Floorball96 » 6.12.2011 11:22

ovara wrote:Mikähän näistä nykyisistä lapamalleista muistuttaa eniten godaria?
Varmaankin Fat Pipen Raw, vaikka lapojen materiaalit eroavat kyllä toisistaan jonkin verran.
Myynnissä kaikenlaista salibandytavaraa.

Allapitäjä

Post by Allapitäjä » 6.12.2011 12:45

Olisi kysymys, että jos lähetän Fat Pipelle reklamaatioon 2 pelitilanteissa rikkimennyttä lapaa, niin saanko tilalle uudet? Koska tällä hetkellä olisi ehjistä lavoista pulaa.
Minä olen aina oikeassa - kun muut ovat vasemmassa.

Woyffer

Post by Woyffer » 9.12.2011 19:20

Onkos kenelläkään tietoa saako mistään enää exelin leftejä softeja bossy lapoja? Itse olen kaikkia exelin (ja vähän muidenkin merkkien) lapoja testannut ja soft bossy on mielestäni lavoista paras.

Jos ei mistään kaupasta uutena löydy, niin laittakaa privaa jos kaapin nurkasta löytyy.
Onhan se maalinteko ihan kivaa, mutta joulu tulee useammin...

Floorball96

Post by Floorball96 » 9.12.2011 23:31

Woyffer wrote:Onkos kenelläkään tietoa saako mistään enää exelin leftejä softeja bossy lapoja? Itse olen kaikkia exelin (ja vähän muidenkin merkkien) lapoja testannut ja soft bossy on mielestäni lavoista paras.

Jos ei mistään kaupasta uutena löydy, niin laittakaa privaa jos kaapin nurkasta löytyy.
Ainakin Keskisen kyläkaupassa oli paria väriä, kun pari viikkoa sitten siellä kävin. Kannattaa tsekata myös Megastore Intersportit. Jos ei tärppää niin voithan toki ruotsista myös tilata (Assist, Klubbhuset). Siellä ainakin bossya kauppaavat hintaan150kr muistaakseni.
Myynnissä kaikenlaista salibandytavaraa.

mettäpöyröö
Ylläpito

Post by mettäpöyröö » 10.12.2011 00:00

Floorball96 wrote:
Woyffer wrote:Onkos kenelläkään tietoa saako mistään enää exelin leftejä softeja bossy lapoja? Itse olen kaikkia exelin (ja vähän muidenkin merkkien) lapoja testannut ja soft bossy on mielestäni lavoista paras.

Ainakin Keskisen kyläkaupassa oli paria väriä, kun pari viikkoa sitten siellä kävin. Kannattaa tsekata myös Megastore Intersportit. Jos ei tärppää niin voithan toki ruotsista myös tilata (Assist, Klubbhuset). Siellä ainakin bossya kauppaavat hintaan150kr muistaakseni.
Jep Keskistä meinasin itsekin suositella, kun tuli siellä viime vkl käytyä. Ainakin pinkkiä Bossya taisi hyllyistä löytyä. Ja Vänttisen Lassilta voisi kysyä, sillä on varmaan melkoiset Bossy-varastot... :)
Flatulo Ergo Bovum

4ndy

Post by 4ndy » 10.12.2011 12:24

Tampereella on ainakin Kalevan Prismassa ollut Bossyjä -50%, kuten monia muitakin lapoja.

Woyffer

Post by Woyffer » 11.12.2011 01:16

Mikkelistä noita bossyjä ei ole löytynyt, eikö oikein noin kaukaa viitsis hakea :D Mut jos joku kyseisissä paikoissa on menossa käymään, niin ostaa ja minulle postin kautta vaikka lähettää?(mikäli lavat on hinnaltaan 20€ tai alle)
Last edited by Woyffer on 11.12.2011 23:28, edited 1 time in total.
Onhan se maalinteko ihan kivaa, mutta joulu tulee useammin...

Post Reply