Lavat

Nikama

Re: Lavat

Post by Nikama » 19.7.2009 13:14

Tippin wrote:Onko purella ja rawilla paljon eroja ulkonäön lisäksi? :roll:
On. Niissä ei mitään muuta (vertailussa) olekaan kuin eroja.

Jub0

Post by Jub0 » 21.7.2009 07:15

Fat Pipe. Sen merkkisen hyvää lapaa tarvis ny hommat. Oon ny pelannu 1 kaude orcil ja ½ kautta holella. + ja -

Orc: + Kiertolaukaus
+Rannarit
+Pikku kynäily
+Kevyt
+/- tehdas käyrä (minulle +)
-Rysty
-Lämärit (e vaa osaa :D )

Hole: +/- Rannarit
+ Kynäily
+Kevyt
+/- Kuppi

Siinähän ne ois sitte. Holessa kuppi on sinänsä ärsyttävvä, esim jos vedät nopee rannari, ja pallo jää kuppii ni se voi lähtee iha mihi vaa melkee. Mut jos sitä kuppii ei muokkaa yhtää, ni sit varmaa ois iha hyvä.

Orc, sit taas on edelleen ihan hyvä kynälapa.

Pure on ainakin saanut tän foorumin perusteella aivan surkeat arvostelut.

Aion ostaa Fat pipe bow 28. Ja siihen hole,orc tai pure. Mikä noista ois paras !?
Trust pink

-Runeboy-

Post by -Runeboy- » 21.7.2009 11:23

Jub0 wrote:Fat Pipe. Sen merkkisen hyvää lapaa tarvis ny hommat. Oon ny pelannu 1 kaude orcil ja ½ kautta holella. + ja -

Orc: + Kiertolaukaus
+Rannarit
+Pikku kynäily
+Kevyt
+/- tehdas käyrä (minulle +)
-Rysty
-Lämärit (e vaa osaa :D )

Hole: +/- Rannarit
+ Kynäily
+Kevyt
+/- Kuppi

Siinähän ne ois sitte. Holessa kuppi on sinänsä ärsyttävvä, esim jos vedät nopee rannari, ja pallo jää kuppii ni se voi lähtee iha mihi vaa melkee. Mut jos sitä kuppii ei muokkaa yhtää, ni sit varmaa ois iha hyvä.

Orc, sit taas on edelleen ihan hyvä kynälapa.

Pure on ainakin saanut tän foorumin perusteella aivan surkeat arvostelut.

Aion ostaa Fat pipe bow 28. Ja siihen hole,orc tai pure. Mikä noista ois paras !?
Älä nyt Purea lue edes vaihtoehdoks. Testaa ensin joltain kaverilta tai niissä fatin pisteissä, koska pure on aivan *sensuroitu*. Täysi floppi koko lapa!
Ootko kokeillu wiziä? Wiz on hyvä lapa kynäämiseen, syöttelyyn ja rannariin. Lämynki saa jos osaa (bowilla aika vaikeaa). Lisäksi Wizissä on hyvä tatsi.
Tosin jos orcista silleen tykkäät, niin kai sun se sit kannattaa hankkia.
Vaisumassu wrote:Hei!
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle :)

Debi

Post by Debi » 21.7.2009 14:51

ite pelaan orc ja suosittelisin sitä sullekki :thumbup:
15#

striker

Post by striker » 21.7.2009 15:07

Kyllä sillä puren lavalla pystyy pelaamaan, kun sitä ensin käyristää, kaverin kanssa tehtiin sen pureen vähän saman tyylinen käyrä, kun ennen oli orc tehdas käyrä

Kikka Kolmonen

Post by Kikka Kolmonen » 21.7.2009 23:13

Ajoittain täällä foorumilla on huomattavissa tosiaan se, että niinkin perustaitoa kuin lavan käyristämistä ei enää hallita, mikä on mielestäni jo aika huolestuttavaa... Käyristäkää siis ensin lapa mieleiseksenne ja kertokaa vasta sitten syväviiltävät analyysinne lavoistanne :).

Tery

Post by Tery » 27.7.2009 11:18

Puren lapaa pääsin testamaan eilen oikeen kunnolla.
Mielestäni se on erittäin hyvä kynäämiseen ja laukomiseen.
Pallo pysyy hyvin lavassa eikä lavan jäykkyys haittaa niin paljoa.
Purea on moitittu siitä että se olisi zeron tyylinen jäykkä kakka jolla ei voisi pelata.
Mutta toisin on sillä pystyy pelata ja aivan loistavasti.
Minä suosittelen sitä kaikille ,koska se on tarpeeksi hyvä lapa pelaamiseen.
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hole racing + punanen sticky + black orc

erämies

Post by erämies » 27.7.2009 11:25

no on mielipide asia, koska kaikki ei tykkää pelara samalla lavalla ja se lapa ei välttämättä sovi kaikille, näin ajattelisin. Korjatkaa jos olen väärässä
Sotungin Lukio (Y)

Henu#68

Post by Henu#68 » 27.7.2009 11:50

Näinhän se on. En ole Pure lapaa vielä testannut. Mutta kun kädessäni lapaa hypistelin, niin vaikutti melko jämäkältä lavalta. Ja vaikutti aikas kevyeltä lavalta. Luulen että omaan peliini lapa sopii täydellisesti. Lapaan jos lisää hieman peiliä, niin luulisi toimivan täydellisesti.

-Runeboy-

Post by -Runeboy- » 27.7.2009 13:15

Henu#68 wrote:Näinhän se on. En ole Pure lapaa vielä testannut. Mutta kun kädessäni lapaa hypistelin, niin vaikutti melko jämäkältä lavalta. Ja vaikutti aikas kevyeltä lavalta. Luulen että omaan peliini lapa sopii täydellisesti. Lapaan jos lisää hieman peiliä, niin luulisi toimivan täydellisesti.
Kevyt ja kevyt, se painaa melkein 80 grammaa. Sitä tosin tullaan keventämään vielä
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle :)

Vile

Post by Vile » 27.7.2009 14:49

-Rudeboy- wrote: Kevyt ja kevyt, se painaa melkein 80 grammaa. Sitä tosin tullaan keventämään vielä
80? Varmaa tietoa?

Aika painavalta tuntuu jos ajattelee että Orc on 69 grammanen.

-Runeboy-

Post by -Runeboy- » 27.7.2009 14:58

Vile wrote:
-Rudeboy- wrote: Kevyt ja kevyt, se painaa melkein 80 grammaa. Sitä tosin tullaan keventämään vielä
80? Varmaa tietoa?

Aika painavalta tuntuu jos ajattelee että Orc on 69 grammanen.
Fatilta saatu tieto, että pure painaa tällä hetkellä lähes 80 grammaa

Vile

Post by Vile » 27.7.2009 15:30

-Rudeboy- wrote: Fatilta saatu tieto, että pure painaa tällä hetkellä lähes 80 grammaa
Nehän on sitten tehny ton lavan heti ihan persiilleen.

jacetzu

Post by jacetzu » 27.7.2009 19:15

Vile wrote:
-Rudeboy- wrote: Fatilta saatu tieto, että pure painaa tällä hetkellä lähes 80 grammaa
Nehän on sitten tehny ton lavan heti ihan persiilleen.
Keittiö vaaka näytti mulla ton saman 80 g .

Kikka Kolmonen

Post by Kikka Kolmonen » 27.7.2009 22:05

Liekö käynyt Läski putken lavan suunnittelijalla pikku kämmi Puren kanssa :D:D. Kun eikös tuon lavan pitänyt alkujaa olla erittäin kevyt ja nyt se painaa jo noinkin huomattavan paljon kuin 80g. Sen lisäksi lapa ei oikein vakuuta kiertojäykkyydellään.

Vähän aikaa sitten ostin itse Exelin mediumin Chill-lavan. Se tuntuu olevan keveäksi(72g) ja isoksi lavaksi erittäin jämäkkä, juurikin nuo vinoittain pistetyt pystyrivat tuntuvat tekevän siitä todella jämäkän. Sen lisäksi pallotuntuma on siinä erittäin hyvä, ainoa että tykkäisin siitä enempi jos kämmenellä olisi aavistuksen vähempi kourua, koska nyt pallo meinaa lähteä liian helposti kannan mukana pomppimaan leipoessa. Pitänee varmaa kääntää lämmittämällä kourua hieman enempi rystylle...

Post Reply