Lavat

Riku#10

Re: Lavat

Post by Riku#10 » 12.6.2010 09:28

Mikä on paras sb lapa megalomaniacilta? Ostoa aattelin, et kokemuksia?

tuomazh

Post by tuomazh » 12.6.2010 13:38

Riku#10 wrote:Mikä on paras sb lapa megalomaniacilta? Ostoa aattelin, et kokemuksia?
punane

SbSidekick

Post by SbSidekick » 12.6.2010 15:11

tuomazh wrote:
Riku#10 wrote:Mikä on paras sb lapa megalomaniacilta? Ostoa aattelin, et kokemuksia?
punane
Punainen tai helmenvalkoinen, myös keltainen jos jostain löydät on hyvä
Kesää odotellessa...

54321

Post by 54321 » 28.7.2010 22:37

-Hertz- wrote:Mitä lapoja käytätte? Itse käytän Zonen Z.I.P.-lapaa.
Olen kyllä ostamassa uutta lapaa joten kysyn sivukysymyksenä mikä näistä lavoista kannattaa hankkia?:
FatPipe Orc, Exel Megalomaniac vai Exel Bossy?
ehdottomasti orc :lol:

amis.arto

Post by amis.arto » 29.7.2010 00:36

54321 wrote:
Olen kyllä ostamassa uutta lapaa joten kysyn sivukysymyksenä mikä näistä lavoista kannattaa hankkia?:

Ite oon pelannu Exelin Chill lavalla, mutta nyt joudun valitettavasti vaihtamaan merkiksi Unihocin tai Zonen, kun Happeelle tulee Unihocin ja Zonen mailasopimus. B junnujen ei vielä pidä pelata kyseisillä merkeillä, mutta itse pelaan B ja A junnuissa joten aassa on pakko pelata jommallakummalla merkillä. Kysyisin siis mikä on teidän mielipide. Mikä on Unihocin paras lapa ja mikä on Zonen. Omasta mielestä Unihocin player lapa on paras Unihocin lapa, mutta Zonesta en tiedä. Mailat tulee testiin tässä joku päivä.

ps. on kyllä perse merkkei kumpiki -,-
Eniro 0100 miten voin auttaa?!

Pekelele

Post by Pekelele » 29.7.2010 11:47

amis.arto wrote:
54321 wrote:

Ite oon pelannu Exelin Chill lavalla, mutta nyt joudun valitettavasti vaihtamaan merkiksi Unihocin tai Zonen, kun Happeelle tulee Unihocin ja Zonen mailasopimus. B junnujen ei vielä pidä pelata kyseisillä merkeillä, mutta itse pelaan B ja A junnuissa joten aassa on pakko pelata jommallakummalla merkillä. Kysyisin siis mikä on teidän mielipide. Mikä on Unihocin paras lapa ja mikä on Zonen. Omasta mielestä Unihocin player lapa on paras Unihocin lapa, mutta Zonesta en tiedä. Mailat tulee testiin tässä joku päivä.

ps. on kyllä perse merkkei kumpiki -,-
Unihocilta Player, ja Player+ on ihan hyviä kumpikin. Lapamateriaalina Sb tai Mb. Zonelta suosittelen Masterpiece.
SHEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPO

Salibändi

Post by Salibändi » 30.7.2010 10:21

ps. on kyllä perse merkkei kumpiki -,-[/quote]

Vähän offtopic, mutta aika hassua, kun Happeelle tulee Unihocin sponssi, niin Lasse Riitesuo vaihtaa Salmingiin.

Mutta joo, Unihocilta Player on ainakin tosi hyvä lapa, Zone Envy on kanssa ihan hyvä.

jukkis

Post by jukkis » 30.7.2010 10:37

Niin aika jännä juttu,että Lasse vaihto Salmingiin.Toisaalta nähdään Liigapeleissä Muitakin mailamerkkejä,kuin Exel ja Fatpipe.

Pekelele

Post by Pekelele » 30.7.2010 19:24

jukkis wrote:Niin aika jännä juttu,että Lasse vaihto Salmingiin.Toisaalta nähdään Liigapeleissä Muitakin mailamerkkejä,kuin Exel ja Fatpipe.
Huhujen mukaan Loviisan Tor pelaa Salmingin välineillä ensi kaudella.

beeeta

Post by beeeta » 31.7.2010 00:30

Pekelele wrote:
jukkis wrote:Niin aika jännä juttu,että Lasse vaihto Salmingiin.Toisaalta nähdään Liigapeleissä Muitakin mailamerkkejä,kuin Exel ja Fatpipe.

Eikös heidän valmentaja tuo noita maahan, niin ei tuo uutinen pahemmin yllättäisi. :wink:

Pekelele

Post by Pekelele » 31.7.2010 19:20

beeeta wrote:
Pekelele wrote:

Eikös heidän valmentaja tuo noita maahan, niin ei tuo uutinen pahemmin yllättäisi. :wink:
Jeeps.

Henu#68

Post by Henu#68 » 16.8.2010 14:41

Täytyy sanoo että on meinaan hieno Exelin X-Linen krominen lapa:D Itse täytyy varmaan kokeilla kyseistä lapaa... Voisiko joku laittaa infoa mikäli on kokeillut kyseistä lapaa? Millainen pelattavuus tehdaskäyrällä, tai pienellä kantakäyrällä..?

Cassu

Post by Cassu » 20.8.2010 23:16

Eli seuraavan laatuinen ongelma:
Pelaan tällä hetkellä Bowilla, jossa on lapana oranssi Orc. Vedot lähtee ihan hyvin, mutta välillä tuntuu, että tiukassa paikassa tai kovassa vauhdissa vedot jäävät vähän liian hiljasiksi tai mataliksi. Joten ajattelin lisätä käyristystä (sekä peiliä ja käyrää). Teen käyristykseni näin: Lämmitän kattilassa veden kiehuvaksi ja tyrkkään lavan sinne. Yritän lämmittää lapaa mahdollisimman tasaisesti ja monesta paikkaa (myös kannasta). Pidän mailan siellä n. 2-3 minuuttia, jonka jälkeen lapa on löysä. Väännän mieluisasta käyrästä vielä hieman käyremmän version, sillä käyristyshän lähtee aina vähän pois. No tyrkkään lavan ja mailan niin kylmään veteen, mitä raanasta tulee ja pidän käyrästä kiinni n. 3 minuuttia, ehkä enemmänkin. Varmuuden vuoksi jätän mailan lillumaan kylmään veteen vielä tunniksi. No käyrä näyttää vielä ihan hyvältä. Pikkuhiljaa käyrä alkaa kuitenkin lähteä ja ensimmäisen pelikerran jälkeen se on palannut melkein tehdaskäyrään. Mikä menee vikaan? Lapaakaan en sulattanut missään vaiheessa ja jäähdytyskin oli vähintään riittävä. Kaikki vinkit tervetulleita.
Jos sä et snaijaa - skaffaa joku toine tsetti :D

93-player

Post by 93-player » 21.8.2010 07:36

En usko että käyristys tavoissasi on mitään vikaan vaan se oranssi orc on vain sellaisesta materiaalista joka ei käyristy hyvin. Itsellänikin on oranssi orc ja koska en saannut siihen kunnon käyrää niin en tee sillä mitään. Tällä hetkellä pelaan sinisellä ja mustahopealla orcilla joihin saan kunnon käyrän. Muutenkin nämä uudet orcit ovat huonompia kuin vanhat.
Last edited by 93-player on 21.8.2010 10:40, edited 1 time in total.

mettäpöyröö
Ylläpito

Post by mettäpöyröö » 21.8.2010 10:04

Cassu wrote:Teen käyristykseni näin: Lämmitän kattilassa veden kiehuvaksi ja tyrkkään lavan sinne. Yritän lämmittää lapaa mahdollisimman tasaisesti ja monesta paikkaa (myös kannasta). Pidän mailan siellä n. 2-3 minuuttia, jonka jälkeen lapa on löysä. Väännän mieluisasta käyrästä vielä hieman käyremmän version, sillä käyristyshän lähtee aina vähän pois. No tyrkkään lavan ja mailan niin kylmään veteen, mitä raanasta tulee ja pidän käyrästä kiinni n. 3 minuuttia, ehkä enemmänkin. Varmuuden vuoksi jätän mailan lillumaan kylmään veteen vielä tunniksi. No käyrä näyttää vielä ihan hyvältä. Pikkuhiljaa käyrä alkaa kuitenkin lähteä ja ensimmäisen pelikerran jälkeen se on palannut melkein tehdaskäyrään. Mikä menee vikaan? Lapaakaan en sulattanut missään vaiheessa ja jäähdytyskin oli vähintään riittävä. Kaikki vinkit tervetulleita.
93-player wrote:En usko että käyristys tavoissasi on mitään vikaan vaan se oranssi orc on vain sellaisesta materiaalista joka ei käyristy hyvin. Itsellänikin on oranssi orc ja koska en saannut siihen kunnon käyrää niin en tää sillä mitään. Tällä hetkellä pelaan sinisellä ja mustahopealla orcilla joihin saan kunnon käyrän. Muutenkin nämä uudet orcit ovat huonompia kuin vanhat.
Juurikin näin. Lisänä voisin vielä myös mainita, että jos olet yrittänyt useasti käyristää lapaa, Orcin jo valmiiksi pehmeä materiaali löystyy entisestään eikä varsinkaan suostu taipumaan tahtomaasi muotoon.
Flatulo Ergo Bovum

Post Reply