Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1754 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 113, 114, 115, 116, 117  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 18.5.2011 14:58 
Poissa

Oon pelannu viimeks 2000-luvun alussa aladivaritasolla. Nyt ajattelin aloittaa pelaamisen uudestaan höntsäporukassa, joka pelaa pienennetyssä kaukalossa 4 vs 4-tyylistä peliä pieniin maaleihin. Katsoin tuossa mitä mailoja mulla onkaan tuolta ~8 vuoden takaa tallella ja näyttäis olevan tuollainen kuin Fatpipe Wiz26, ilmeisesti se joku Janne Tähkä -edition (valkoinen varsi). Lavasta en muista onko mukana tullut vai vaihdettu, näyttää kuitenkin olevan tuollainen musta lapa, jossa poikittaisuria pohjassa (fatpipen lapa).

Onko tää mailateknologia mennyt niin paljon eteenpäin että kannattais vaihtaa uuteen tikkuun? Katoin jotain valmistajien nettisivuja ja vaikka mitä ihme käyrävarsia näköjään joissain noissa nykymalliston mailoissa. Pelit siis pienessä kaukalossa niin mitään lämäriominaisuuksia tuolla ei tarvita, vaan lähinnä kikkaominaisuuksia, lyhytsyöttöä ja nopeita rannareita läheltä maalia. Olen normaalikokoinen, narukätinen mies. Kiitos.

Profiili  

ViestiLähetetty: 21.5.2011 21:07 
Poissa

NextToYou kirjoitti:
Oon pelannu viimeks 2000-luvun alussa aladivaritasolla. Nyt ajattelin aloittaa pelaamisen uudestaan höntsäporukassa, joka pelaa pienennetyssä kaukalossa 4 vs 4-tyylistä peliä pieniin maaleihin. Katsoin tuossa mitä mailoja mulla onkaan tuolta ~8 vuoden takaa tallella ja näyttäis olevan tuollainen kuin Fatpipe Wiz26, ilmeisesti se joku Janne Tähkä -edition (valkoinen varsi). Lavasta en muista onko mukana tullut vai vaihdettu, näyttää kuitenkin olevan tuollainen musta lapa, jossa poikittaisuria pohjassa (fatpipen lapa).

Onko tää mailateknologia mennyt niin paljon eteenpäin että kannattais vaihtaa uuteen tikkuun? Katoin jotain valmistajien nettisivuja ja vaikka mitä ihme käyrävarsia näköjään joissain noissa nykymalliston mailoissa. Pelit siis pienessä kaukalossa niin mitään lämäriominaisuuksia tuolla ei tarvita, vaan lähinnä kikkaominaisuuksia, lyhytsyöttöä ja nopeita rannareita läheltä maalia. Olen normaalikokoinen, narukätinen mies. Kiitos.

Jos maila ja lapa ovat hyvässä kunnossa,niin kyllä sä mun mielest noilla pärjäät oikein hyvin.Uusi grippi kannnattaa ehkä ostaa jos kulunut.

on se sbandy eli me vaa kova

Profiili  

ViestiLähetetty: 21.5.2011 21:57 
Poissa

Nimenomaan varren kunto kannattaa tarkistaa, koska hajotessaan saattaa olla turvallisuusriski. Muutamalla kympillä löytyy sählyyn sopiva maila melkein mistä tahansa isommasta kaupasta.

Profiili  

Viestin otsikko: Re: ? :o
ViestiLähetetty: 24.5.2011 21:26 
Poissa

peteeee kirjoitti:
J-u-m-b-o kirjoitti:
"Exel Edge 3.0, 90cm" saattaisi olla sun kokoiselle kaverille hyvä...siinä on vähän sitä kasvu varaakin.

HALOO! eiköhä oo 3.0 vähän liian jäykkä.

Ja mistähän kohtaa? :D 3.1 menis vielä, mut siitä ylös päin ne on sellasia kengännauhoja ne varret että huhhuh.. :P

Profiili  

Viestin otsikko: Re: ? :o
ViestiLähetetty: 24.5.2011 21:53 
Poissa

Ylähylly kirjoitti:
peteeee kirjoitti:
J-u-m-b-o kirjoitti:
"Exel Edge 3.0, 90cm" saattaisi olla sun kokoiselle kaverille hyvä...siinä on vähän sitä kasvu varaakin.

HALOO! eiköhä oo 3.0 vähän liian jäykkä.

Ja mistähän kohtaa? :D 3.1 menis vielä, mut siitä ylös päin ne on sellasia kengännauhoja ne varret että huhhuh.. :P

Niimpä ihmettelin aivan samaa :D 3.0 on jo itelle iha liian löysä

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.6.2011 11:10 
Poissa

Mitä mailaa suosittelisitte, pitäisi saada;
+++hyvät rannarit
++ hyvät kikkailut
+ ok syötöt
+ ok lämyt

Olen 14v poika 172cm ja 55kg

Onko muita tuollaisia lapoja kuten "Mega-tähkä", jossa lapaa on jo esikäyristetty?
Ja toinen vaihtoehto olisi Exel DC Multimetal, onko kokemuksia?

Kiitos jo etukäteen! :)

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.6.2011 12:59 
Poissa

Salmingilta ainakin loyty tuo cypher zorro. Lavalla lahtee rannarit kohtuu huonosti kun on tehdaskayra niin voimakas. Kokonaisuudessa ihan ok lapa aloittaville pelaajille, mutta en suosittelisi jos on pelannut suoralla lavalla ennen.

Ps. Odota exelin uutta mallistoa niin vanhempien mailojen hinnat laskee luultavasti. :)
Pps. Ei toimi ¨a ja ¨o kirjaimet kuten huomaatte.

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.1.2012 16:36 
Poissa

Mikähän olisi hyvä maila 168/60 junnupakille? Exel Chill tällä hetkellä, muuten tykkään, mutta vähän turhan lyhyt ja lapa on aika painava, ei syötöt oikein napsu hyvin.
Pitäisi lähteä hyvä lämäri, mutta syöttötuntuma kevyt.

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.1.2012 23:39 
Poissa

naf kirjoitti:
Mikähän olisi hyvä maila 168/60 junnupakille? Exel Chill tällä hetkellä, muuten tykkään, mutta vähän turhan lyhyt ja lapa on aika painava, ei syötöt oikein napsu hyvin.

osta fatpipe g-series 96g

Profiili  

ViestiLähetetty: 25.1.2012 15:29 
Poissa

frysil kirjoitti:
naf kirjoitti:

Viimeksi muokannut naf päivämäärä 10.3.2013 23:33, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  

ViestiLähetetty: 26.1.2012 22:40 
Poissa

naf kirjoitti:
frysil kirjoitti:
naf kirjoitti:

No jotain perusteluja tarvisin, ja noi on kans aika kalliita. Fatpipen mailoja olen kyllä katsellut, vaikka Exel on yleensä ollut.

Vedot lähtee huomattavasti paremmin keveyden ansiosta (ainaki mulla), hyvät syötöt pysyy maassa,helppo kikkailla yksinkertaisesti unelma maila :)

Profiili  

ViestiLähetetty: 27.2.2012 16:51 
Poissa

Oon pelannut viimeset pari vuotta käytännössä kokonaan Fatpipen mailoilla. Tuntuvat kuitenkin kauheen "lasisilta" ja kovilta verrattuna esim. Oxdogiin /Exeliin.

Oon ajatellut ostaa Oxdogin Fusionin, mutta muutamalta joukkuekaverilta on semmonen hajonnut ja muutenkin kuullut ns. yleisenä mielipiteenä että tuntuvat hajoavan helposti. Onko siis järkevä sijoitus? Kokemuksia, mielipiteitä?

Profiili  

ViestiLähetetty: 27.2.2012 20:24 
Poissa

thejjuho kirjoitti:
Mitä mailaa suosittelisitte, pitäisi saada;
+++hyvät rannarit
++ hyvät kikkailut
+ ok syötöt
+ ok lämyt

Olen 14v poika 172cm ja 55kg

Onko muita tuollaisia lapoja kuten "Mega-tähkä", jossa lapaa on jo esikäyristetty?
Ja toinen vaihtoehto olisi Exel DC Multimetal, onko kokemuksia?

Kiitos jo etukäteen! :)

Voi V*ttu...

Profiili  

ViestiLähetetty: 20.3.2012 21:43 
Poissa

-

Viimeksi muokannut Jäppis päivämäärä 28.3.2012 13:53, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  

ViestiLähetetty: 21.3.2012 20:13 
Poissa

Jombb kirjoitti:
Voi V*ttu...

Kerro toki lisää?

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1754 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 113, 114, 115, 116, 117  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org