Arvostele yksi maila.

-Anderson-

Re: Arvostele yksi maila.

Post by -Anderson- » 2.1.2011 22:11

Tomm29 wrote:Onko tää Edge E muuten ihan vaan tavallinen Only in Sweden-tyylinen maila vai oikeasti jotenkin erilainen kuin normaalit Exelit?
Ei tuntunut tuossa Edge E Lightissa nyt mitään kauhean suurta eroa olevan esim. Chill! tai X mailoihin verrattuna. Vaikka ennakkoon luulin mailaa melkoiseksi market -tavaraksi, osoittautui se käytössä kuitenkin ihan pelattavaksi. Mailan osto tapahtui kuitenkin lähinnä alhaisen hinnan (399kr) takia. :wink: Varsihan on suora yms. eli mitään sellaisia erikoisuuksia ei löydy. :)

Tomm29

Post by Tomm29 » 2.1.2011 22:55

-Anderson- wrote:
Tomm29 wrote:Onko tää Edge E muuten ihan vaan tavallinen Only in Sweden-tyylinen maila vai oikeasti jotenkin erilainen kuin normaalit Exelit?
Ei tuntunut tuossa Edge E Lightissa nyt mitään kauhean suurta eroa olevan esim. Chill! tai X mailoihin verrattuna. Vaikka ennakkoon luulin mailaa melkoiseksi market -tavaraksi, osoittautui se käytössä kuitenkin ihan pelattavaksi. Mailan osto tapahtui kuitenkin lähinnä alhaisen hinnan (399kr) takia. :wink: Varsihan on suora yms. eli mitään sellaisia erikoisuuksia ei löydy. :)
Kiitos tästä, täytyy käydä kuikuilemassa hiihtolomalla :wink: :thumbup:

vupi

Post by vupi » 9.2.2011 20:26

Arvostelussa: UNIHOC Twin Curve 2.0

Kuvaus
101cm, 26mm flex. Tyylikäs maila, valkoinen pohja ja mustat ja vihreät kuviot ja tekstit.

Varsi
Taipuu itselle sopivat 26mm. Alempi kurvi antaa sopivasti potkua vetoihin ja ylempi parantaa yläkäden asentoa huomattavasti. :wink:

Lapa
Ei paras mahdollinen muttei huonokaan.

Grippi
Pitoa löytyy, uutena tyylikäs mutta tummuu aikas nopeasti.

Pisteytys

Lämäri: 10
Kyllä lähtee! Alempi kurvi antaa vielä lisäpotkua.

Kiertolaukaus: 9
Kunhan totuttelee mailaan niin pallo menee sinne minne haluat.

Rannelaukaus: 10-
Lähtee lujaa mutta välillä minne sattuu :shock: (voi kyllä johtua pelaajastakin :roll: )

Rysty: 10
Rystyjä on helppo nostella maalin kattoon, ei mitään vikaa

Syötöt: 10
Kurvin ansiosta voi syöttää hitusen taaempaa joka itselle ainakin sopii. Syötöt lähtevät napakasti ja tarkasti

Grippi: 9
Pitoa löytyy mutta tummuu aivan liian nopeasti.

Lapa: 8½
Kohtuu hyvä lapa, kaipaisi ehkä taivutusta

Yhteenveto mailasta: 10-
Laadukas maila joka pelipaikalle. Hinta on kova mutta maila on sen mukainen :wink: . Kannattaa varautua gripin ostoon, valkoinen tummuu nimittäin nopeasti.

jukkis

Post by jukkis » 26.2.2011 14:02

Arvostellaans tää Salmingin uusin Aero tourlite spring edt 27
Varsi
100cm, 27 flex.Tämmönen kaksväri teema. Toinen puoli vaaleansininen,toinen puoli valkee.Tämmönen kaksväri teema tulee olemaan Salmingin enskauden mailoissa tai ainakin osassa mailoja.9+
Lapa
Tää uus Aero.Kanta lavassa on jäykkä,kun taas kärki pehmee.Pallotuntumaltaan todella hyvä.Pallo ei karkaile lavasta.Lapa on kuin tehty ranne-ja kiertolaukauksiin.Jäykkä kanta mahdollistaa myös hyvät lämärit.Syötöt on myös hyviä.10
Grippi
Tämmönen nykyajan mukainen 1-piece alakädellä,yläkädellä grippi.Ite en oo näitten 1-piecien ystävä.8-
Yhteenveto
Varsi on ihan perus suora varsi.Väritys ihan ok,vaikka oisin ottanu ihan yksvärisen mailankin ehkä mielluummin.
Lapahan on tämän mailan paras osa.Omasta mielestä tämän hetken yks parhaista lavoista mitä olen kokeillut.Ellei paras.
Suosittelen kokeilemaan.Toimii niin matolla,kuin parketilla.

jukkis

Post by jukkis » 26.2.2011 14:02

Arvostellaans tää Salmingin uusin Aero tourlite spring edt 27
Varsi
100cm, 27 flex.Tämmönen kaksväri teema. Toinen puoli vaaleansininen,toinen puoli valkee.Tämmönen kaksväri teema tulee olemaan Salmingin enskauden mailoissa tai ainakin osassa mailoja.9+
Lapa
Tää uus Aero.Kanta lavassa on jäykkä,kun taas kärki pehmee.Pallotuntumaltaan todella hyvä.Pallo ei karkaile lavasta.Lapa on kuin tehty ranne-ja kiertolaukauksiin.Jäykkä kanta mahdollistaa myös hyvät lämärit.Syötöt on myös hyviä.10
Grippi
Tämmönen nykyajan mukainen 1-piece alakädellä,yläkädellä grippi.Ite en oo näitten 1-piecien ystävä.8-
Yhteenveto
Varsi on ihan perus suora varsi.Väritys ihan ok,vaikka oisin ottanu ihan yksvärisen mailankin ehkä mielluummin.
Lapahan on tämän mailan paras osa.Omasta mielestä tämän hetken yks parhaista lavoista mitä olen kokeillut.Ellei paras.
Suosittelen kokeilemaan.Toimii niin matolla,kuin parketilla.

SonGoku

Post by SonGoku » 12.4.2011 19:37

juu... teen exel chill (musta) nimisestä mailasta arvostelun.

GrIpPi: joo se perus DGS( double grip system) mustana ja alus pito oli ihan ok mutta näin vuoden käytön jälkeen ihan *****(en oo jaksanu vaihtaa grippii). se dgs kuitenki tuo sitä mainostettua tuntumaa ja ihan hyvin palvellu grippi mua.

Grippi siis: kasi puol tai ysi miinus

Varsi: tietty perus chill varsi jossa ne ns. aidot kuopat ja taipuu 30mm. varsi musta suht laadukas ja vetoihin antaa siis potkua.
Varsi: ysi plus tai puol

lapa: perus chill lapa (musta) sb eli pehmeetä laatua juu. oon käyristäny vähä lisää sisäkäyryyttä joten vedot kohoo välillä jopa liikaa -.- . tein pienen kärkikupin sinne jol kiva tehä pikkukikkoi ja jtn säätö veivei. lapa mun mielestä todellä kestävä sb lavaks joten annetaan

Lavalle: ysi puol

kokonaisuus: 9+

musta chill ihan hyvä maila mut alkaa käydä lyhyeks ku on 95cm joten täl viikol hankin kait fatpipe S-BOW! teen siitä sitten arvostelun vaik tääl on jo siitä jokunen. voin tehä lähi aikoin myös exel screamist ja fatpipe orc mut onko mahollista et se mun ork taipuu 27mm ja 90 cm pitkä aika outoo nimittäin.
MARKO ON KEISARI!!!!!!!! ja lehmät lentää
S-BOW

SonGoku

Post by SonGoku » 12.4.2011 19:41

juu... teen exel chill (musta) nimisestä mailasta arvostelun.

GrIpPi: joo se perus DGS( double grip system) mustana ja alus pito oli ihan ok mutta näin vuoden käytön jälkeen ihan *****(en oo jaksanu vaihtaa grippii). se dgs kuitenki tuo sitä mainostettua tuntumaa ja ihan hyvin palvellu grippi mua.

Grippi siis: kasi puol tai ysi miinus

Varsi: tietty perus chill varsi jossa ne ns. aidot kuopat ja taipuu 30mm. varsi musta suht laadukas ja vetoihin antaa siis potkua.
Varsi: ysi plus tai puol

lapa: perus chill lapa (musta) sb eli pehmeetä laatua juu. oon käyristäny vähä lisää sisäkäyryyttä joten vedot kohoo välillä jopa liikaa -.- . tein pienen kärkikupin sinne jol kiva tehä pikkukikkoi ja jtn säätö veivei. lapa mun mielestä todellä kestävä sb lavaks joten annetaan

Lavalle: ysi puol

kokonaisuus: 9+

musta chill ihan hyvä maila mut alkaa käydä lyhyeks ku on 95cm joten täl viikol hankin kait fatpipe S-BOW! teen siitä sitten arvostelun vaik tääl on jo siitä jokunen. voin tehä lähi aikoin myös exel screamist ja fatpipe orc mut onko mahollista et se mun ork taipuu 27mm ja 90 cm pitkä aika outoo nimittäin.
juu unohin máinita miten vedot lähtee: no ihan hyvin paitsi lämäri taivaan kuuseeen. svensson onnistuu ehk parhaiten ja sitten pitempi rannari. teen ens kerral paremman arvostelun sori :roll: :wink:
MARKO ON KEISARI!!!!!!!! ja lehmät lentää
S-BOW

eipou

Post by eipou » 16.4.2011 15:22

-Anderson- wrote:Exel Edge E Light 2.7

Pituus
101cm alkuperäisenä, itse lyhensin mailan kotikonstein 98cm pitkäksi.

Grippi
Vaihdoin heti oston jälkeen mailaan punaisen Unihoc Elite Pron, jonka olen hyväksi havainnut. Pito kestää pitkään ja ulkonäkökin pysyy suhteellisen samanlaisena.

9+

Varsi
Mielestäni parhaita, mitä Exeliltä löytyy. Jäykkyys 27mm.

10-

Lapa
Megalomaniacilla en tykkää pelata, joten lapana on metallinpunainen X-blade. Laukaukset lähtee hyvin ja syötöt pysyy maissa.

10-

Hinta
399kr Assisista, eli melkoisen halpa.

10

Kokonaisarvosana

Tilasitko suomeen vai kävitkö paikan päällä? :o Meinaan, kun itse sieltä kyselin kuljetusta, niin ei ollut mahdollisuutta siihen?
SaiPa valloittaa maailmaa!

SbSidekick

Post by SbSidekick » 16.4.2011 22:06

eipou wrote:
-Anderson- wrote:Exel Edge E Light 2.7

Pituus
101cm alkuperäisenä, itse lyhensin mailan kotikonstein 98cm pitkäksi.

Grippi
Vaihdoin heti oston jälkeen mailaan punaisen Unihoc Elite Pron, jonka olen hyväksi havainnut. Pito kestää pitkään ja ulkonäkökin pysyy suhteellisen samanlaisena.

9+

Varsi
Mielestäni parhaita, mitä Exeliltä löytyy. Jäykkyys 27mm.

10-

Lapa
Megalomaniacilla en tykkää pelata, joten lapana on metallinpunainen X-blade. Laukaukset lähtee hyvin ja syötöt pysyy maissa.

10-

Hinta
399kr Assisista, eli melkoisen halpa.

10

Kokonaisarvosana

Tilasitko suomeen vai kävitkö paikan päällä? :o Meinaan, kun itse sieltä kyselin kuljetusta, niin ei ollut mahdollisuutta siihen?
Assist ei edelleenkään toimita suomeen!!!!!!!!!
Kesää odotellessa...

MK13

Post by MK13 » 18.4.2011 12:25

Tervehdys,

nyt olisi tarjolla vähän laajempikin mahdollisuus eri mailamerkkien arviointiin.

Opiskelemme Martinlaakson Kauppiaitten Kauppaoppilaitoksessa kolmatta, eli viimeistä vuotta. Koulusta valmistuaksemme meidän on vielä tänä keväänä tehtävä opinnäytetyö. Opinnäytetyömme on luoda kysely, sekä laatia tutkimusraportti kyselyn vastauksista. Tutkimuksen tavoitteena on tutkia on salibandy -tuotemerkkien imagoa, imagon muodostumista, sekä salibandyn harrastajien ostokäyttäytymistä.

Kahdestaan emme kuitenkaan voi kyselyitä täyttää ja tarvitsemmekin apuanne vastauksien muodossa. Kyselyyn vastaaminen vie aikaa n. 10 minuuttia ja olisimme todella kiitollisia, mikäli vastaisitte kysymyksiin huolella ja rehellisesti. Kyselyn loppuun voit vielä lisätä yhteystietosi mikäli haluat osallistua tuotepakettien arvontaan. Kyselyn vastaukset tutkitaan täysin anonyymisti.

Kyselyyn voit vastata SSL-suojatulla sivustolla:

https://www.webropol.com/P.aspx?id=541657&cid=62414973

Kyselyyn voi vastata 11.4-30.4.2011 välisenä aikana.

MK13

Post by MK13 » 25.4.2011 15:47

Viimeiset päivät aikaa vastata, vastauksia tarvitaan vielä reippaasti.

Alla vielä linkki muistutuksena

https://www.webropol.com/P.aspx?id=541657&cid=62414973

Armia#10

Post by Armia#10 » 26.4.2011 23:17

Exel Xcalibur 2.7

Pituus:100 cm

Varsi: Iha hyvä.
10-

Lapa: Tosi hyvä X-Line. Pallonhallinta on huippuluokkaa ja ilmaveivit onnistuu.
10
Hinta: 50e. Ihan sopivan hintainen.

Yleisarvosana: 10-. Loistava maila,vedotkin lähtee hyvin.

mazai

Post by mazai » 4.8.2011 20:07

Tulipa nostettua tätä ketjua aikansa kuluksi.
Eli siis maila on Zonen MP(Masterpiece) Pablo Curve 3.0º flex on 25

Varsi: Varsi on hyvä. Antaa sopivasti potkua laukaukselle, kunhan oppii muuten käsittelemään vartta, jossa on mielestäni kummalliset mutkat(hiukan kuten esim. fättärin S-Bow:ssa, muttei kuitenkaan :D) Varsi sopii loistavasti myös syöttelemiseen ja kikkailuun, jossa varren mutkat auttavat kummasti pallonhallintaa. Ainut selkeä miinus siitä että maila on round eikä ovaali (Tämän saa kuitenki itse korjattua suhteellisen helposti)

Lapa: Musta Masterpiece-lapa. Lapa oli aluksi todella jäykkä joka puolelta, mutta valitettavasti löystyi nopeasti kärjestä, kun sitä tuli hiukan väänneltyä... Kuitenkin pysyy hyvin muodossaan.

Grippi: Todella pitävä, mukavan tuntuinen grippi. Joku Klubbhuset-edition on kyseessä. Miinusta tulee siitä, että grippi on harmaa ja luultavasti tummuu tosi nopeasti.

Ulkonäkö: Hieno, musta varsi, jossa valtava "Masterpiece" teksti häipyy reunoiltaan kuin savuna ilmaan. Huonoa on vain tuo gripin harmaa väri...

Kokonaisuudessaan pelillisesti ja ulkonäöllisesti loistava kokonaisuus :thumbup:
He shoots, he scores!
Zone Masterpiece Pablo Curve 3,0°
Fat Pipe Rage27
+ muita Fat Pipeja

Post Reply