Jos saisit valita minkä mailan tahansa, mikä se olisi?
Jos saisit valita minkä mailan tahansa, mikä se olisi?
Otsikon mukainen kysymys ∆
Re: Jos saisit valita minkä mailan tahansa, mikä se olisi?
Eikö se melkeen se ole joka sielä kassissa on 

Hainkin tässä sitä että onko kellään mitään sellaista mailaa mitä jollakin ei ole mutta toivoo saavansa
Fätin uusi G-Bow 27 tai sitten vastaava 2014-15-kauden malli.
Syöttely maalintekosektorissa on vastuunpakoilua.
Itse oon kuolannut tuon oxdogin zero 26 perään, mutta hinta on este. Satasen sijoittaminen mailaan tuntuu jotenkin huonolta ajatukselta. Ja kun tuokin on uusi malli, niin myös erilaisten lapsusvikojen pelko ja oxdogin tunnetusti huono rekalamaatio-systeemi estää ostamasta.
Puhut asiaa. Itsekin kuolasin tuota, kun näin ekat videot ja olin varma, että OD:lla pelaan tulevan kauden. Lisäksi toi musta MB Avox oli itselleni ehkä kaikista Oxdogin lavoista mieluisin.
Mutta sitten puolileikillään kasasin Orc27:aan uuden gripin ja pinkin Rawin -> seuraavalla viikolla lähti Oxdogit myyntiin
Pikkuisen olin vilkuillut G-Bowia jo Budgetissa aiemmin. Siihen iski sitten himo, kun tajusin paluun Fättiin olevan edessä. Kai mä ton jossain vaiheessa tilaan Lujakunnosta, kun ei tunnu mistään löytyvän rightiä G-Bowia käytettynä. Nyt on tosin leftin versio 14-15-kaudelta ylösalaisin käännettynä ja on se kentällä toiminut ehkä jopa paremmin kuin olisin odottanut. Toki vieläkin menee eka vartti treeneistä bowiin totutteluun.
EDIT: jahas, itse Zerolla meinasin Zero Ruddia, tota kokomustaa ja swe-ovalilla varustettua. No, anyway.
Mutta sitten puolileikillään kasasin Orc27:aan uuden gripin ja pinkin Rawin -> seuraavalla viikolla lähti Oxdogit myyntiin

Pikkuisen olin vilkuillut G-Bowia jo Budgetissa aiemmin. Siihen iski sitten himo, kun tajusin paluun Fättiin olevan edessä. Kai mä ton jossain vaiheessa tilaan Lujakunnosta, kun ei tunnu mistään löytyvän rightiä G-Bowia käytettynä. Nyt on tosin leftin versio 14-15-kaudelta ylösalaisin käännettynä ja on se kentällä toiminut ehkä jopa paremmin kuin olisin odottanut. Toki vieläkin menee eka vartti treeneistä bowiin totutteluun.
EDIT: jahas, itse Zerolla meinasin Zero Ruddia, tota kokomustaa ja swe-ovalilla varustettua. No, anyway.
Syöttely maalintekosektorissa on vastuunpakoilua.