Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Salibandy.org - tulevaisuus?
ViestiLähetetty: 7.10.2015 14:12 
Poissa
Site Admin

Tere,

mitäs tehdään, että tämäkin nousisi uuteen kukoistukseen vai? :-)

t,
smuli

Profiili  

ViestiLähetetty: 8.10.2015 17:32 
Poissa

Tän vois jotenkin yhdistää pääkallon kanssa. Pääkallo tuntuis olevan suosituin säbämedia tällä hetkellä ja sinne keskustelupalsta vois olla aika hyvä lisä...

Profiili  

ViestiLähetetty: 8.10.2015 19:08 
Poissa

Yllä oleva ehdotus voisi kyllä parantaa foorumin näkyvyyttä. Luova keskustelu on lähes olematonta, keskustelu avataan ja siihen saadaan hyvällä tuurilla yksi tai kaksi ajatusta. Varuste puoli jossa on varmasti aikoinaan ollut kovaakin säpinää, niin ei kovin pitkälle yksin kanna. Siellä on välillä jotain elonmerkkejä, mutta sekin alkaa olemaan vähenemään päin. Osto/myynti palsta onneksi toimii täällä parhaiten, mutta sillekin löytyy netistä omat kilpailijat. Toki täältä löytyy kattava yhteen lajiin keskittyvä markkinakanava, mitä itse ainakin arvostan.

Harmi sinäänsä että aktiivisempaa jutustelua ei synny, sillä kyllä tässä maassa jos missä tämän lajin harrastajia löytyy. Jopa niinkin paljon että ovat melkeinpä vertailukelpoisia futiksen ja kiekon kanssa. Ainakin jalkapallon puolella Futisforum scene on vahvaa, jossa löytyy piiritason peleistäkin hyvin raporttia. Enpä voi kovin paljoa kehua omaa panostani tälle foorumille asiakirjoittamisen suhteen. Teksteihin pitäisi saada sisältöä, mutta toisaalta pitäisi olla myös foorumisteja jotka jaksaisivat myös kommentoida rakentavasti. Keskustelua ei oikein synny jos topicin aloittaja jää yksin omien ajatustensa kanssa, eikä saa mielipiteilleen minkäänlaista vastakaikua.

Profiili  

ViestiLähetetty: 31.10.2015 00:16 
Poissa

Futisforum on ainakin yksi esimerkki toimivasta keskustelupalstasta. Siellä joukkueet ja fanit sarjatasosta riippumatta kartoo aina joukkueensa tuloksista ja otteluiden tapahtumista esim.itse seuraan aktiivisesti miesten kolmosen tapahtumia :lol: :lol: . Tämä voisi olla se asia mikä nostaisi säbä.orgin takaisin pinnalle.
Myös yhteistyö pääkallon kanssa ja aktiivisuus sosiaalisessa mediassa toisi lisää kävijöitä. Luultavasti kaikki täällä käydyt keskustelut käydään nykyjään Twitterin puolella :).

Profiili  

ViestiLähetetty: 25.5.2016 09:21 
Poissa
Site Admin

Juu, tarvittas nyt joku innokas uusi yrittäjä vetämään tätä Salibandy.Org:ia. Käsi ylös, jos kiinnostaa. :-)

t,
smuli

Profiili  

ViestiLähetetty: 7.9.2016 10:32 
Poissa

Gclub มือถือเป็นวิธีที่ง่ายที่ดีที่สุดในการเล่นเกม ขอบคุณ :arrow: :arrow:
gclub slot มือถือ
gclub slot มือถือ
gclub slot มือถือ
gclub slot มือถือ

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.2.2017 10:29 
Poissa

Salibandy.org - tulevaisuus?

ทางเข้า gclub

Profiili  

ViestiLähetetty: 21.3.2017 20:49 
Poissa

Arvontoja voisi järjestää.

Profiili  

ViestiLähetetty: 13.4.2017 12:16 
Poissa
Site Admin

Joo, järjestetään tämä nyt ensiksi kuntoon!

t,
smuli

Lapamies kirjoitti:

Profiili  

ViestiLähetetty: 22.4.2017 20:27 
Poissa

smuli kirjoitti:

t,
smuli

Lapamies kirjoitti:
nostan hattua ylläpidolle/moderaattoreille

Profiili  

ViestiLähetetty: 25.4.2017 09:15 
Poissa
Site Admin

Joo, kiitos. Tällä hetkellä niitä on tasan yksi. Mutta hissukseen eteenpäin. :-)

Lapamies kirjoitti:
smuli kirjoitti:

t,
smuli

Lapamies kirjoitti:
nostan hattua ylläpidolle/moderaattoreille

Profiili  

ViestiLähetetty: 5.6.2017 20:36 
Poissa

Käytin tätä foorumia about kymmenen vuotta sitten ja nyt vierailin heti uudestaan! Uskon, että tälle keskustelupalstalle olisi tilausta. Onko yhteistyötä Pääkallo.fi:n kanssa kartoitettu? Vai onko smulilla sellainen elämäntilanne, että ei pysty ylläpitämään ja vapaaehtoisia moderaattoreita ei ole? Käsitin, että olet ainoa, jolla on vielä toivoa salibandy.orgin suhteen. :D

edit: Jopas, juurihan neljä vuotta sitten kävin avautumassa melkein samoilla ajatuksilla... hups.

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.11.2017 15:04 
Poissa

Joskus vuosikausia sitten kävin tänne kirjoittelemassa ajatuksiani. Päällimmäinen kehitysidea oli muistaakseni se, että eri osastoja pitäisi vähentää radikaalisti. Tälläisenään foorumi on aivan liian hajanainen kävijämäärään nähden. Minusta riittäisi:

- Salibandykeskustelu
- Yleinen keskustelu
- Kirpputori

Enempää ei todellakaan tarvita näillä volyymeillä.

Palaan taas muutaman vuoden päästä katsomaan onko mikään muuttunut :)

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org