Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 23.3.2015 14:22 
Poissa

Eli ajatus laittaa vanha exelin shotgun pihapeleihin, mutta lapaa ei meinaa enää löytyä.

Fatpipen ovaalit lavat ovat liian isoja, eli ei käy..

Profiili  

ViestiLähetetty: 23.3.2015 20:15 
Poissa

Täytyy sanoa, ettei vanhan exelin saattaminen pelikuntoon ole helppoa saati taloudellisesti kannattavaa. Exelin aikoinaan käyttämää varsiprofiilia ei enää ole valmistettu vuosikymmeniin, eikä siihen sopivaa lapaa löydy urheilukaupoista, kuin TODELLA hyvän tuurin saattelemana. Potentiaalisia metsästyskohteita ovat pikkupitäjien pienet kyläkaupat, jotka myyvät vähän sitä sun tätä ja urheilutavaraa. Myös huutoneteistä jne voi koittaa jos vaikka löytyis.
Todennäköisesti lapa myös maksaa n. 10-20€ ja melkein samaan hintaan saat suurmarketeista uuden peruskepin pihapeleihin ja saat yhdistettyä ruokakauppareissutkin samaan reissuun. :wink:

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.3.2015 10:57 
Poissa

Mzj:llä hyvä kirjoitus.

Joistain sivukylien urheiluliikkeistä voi ihmeen kaupalla hakemasi lapa löytyä. Muistaakseni Kyyjärven Paletti-Sportissa oli ovaaleja wanhoja Exelin lapoja ja muita vanhempia Exeleitä. Ylivieskan Sportia on kans omanlaisensa mailamuseo, josta voi löytää vaikka mitä vanhanliiton tavaraa. :D
Mutta todella haastava tehtävä tulee olemaan. Marketeista saa pihapelikäyttöön hyviä mailoja, Exeleitäkin parilla kympillä ja siitä ylöspäin. Itse hakisin suosiolla sellaisen.

Profiili  

ViestiLähetetty: 25.3.2015 19:03 
Poissa

Oon laittanut yv:n heti toissapäivänä. Jos vielä tarvetta lavalle, vastaile siihen.

Profiili  

ViestiLähetetty: 23.4.2015 21:41 
Poissa

Näitä vanhoja keppejä on aika turha verrata uusiin, ja että maksaa enemmän tai vähemmän. Itse olen myös etsiskellyt vanhaa keppiä, eikä tunnu löytyvän. Siinä vaiheessa kun se oikea löytyy, niin hinnalla ei ole enää juurikaan väliä. Lainaan ketjua ja huutelen vanhan fatpipe raw 24:n perään. Muitakin voi tarjota.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org