vakava varuste ongelma

Post Reply
valtsuhh

vakava varuste ongelma

Post by valtsuhh » 19.12.2010 21:50

elikkäs mulla oli ny fat pipen viimevuoden pitkät polvisuojukset, jossa on neopreenia, johon on nyt justiinsa huomattu että olen niille allerginen!! :( kaikki fatarin ja exelin mitä oon etsiny sisältää sitä ja se on yleistä polvisuojuksissa. joten jos voitte auttaa kertoalla jotain hyöty tietoo tai jos teiän suojuksissanne ei oo sitä!! :D kun nyt on tärkeitä pelejä tulossa kun päästiin just ylempään jatkosarjaan lohkon kakkosina ja olen 1 moke meidän 2 moke käykin harvemmin peleissä ja treeneissä koska on oma sarjansakin ja meidän 3. moke on taas tullut jostain kerhosta ja torjumisprossa on aina jotain 10 % eli erittäin vähän ja ei mitenkään voida pärjätä siten ylemmässä jatkosarjassa! :( joten tarttisin nyt ihan lähiaikoina uudet polvisuojukkset kun on tallinnassa ja hesassa yms.. pelejä ja katoin lentopallo polvisuojuksii jossa ei ollut polyeeriä mutta nehän voivat olla ihan pas*** jalassa ja vähän liian pienet :lol: mitään ideaa miten voisin pelata vielä mokena?

make

Re: vakava varuste ongelma

Post by make » 20.12.2010 14:30

Allergiaa ilmenee kun neopreeni on ihoa vasten?

Mitäs jos kävisit vaihdattamassa ompelimossa sen sisäpuolen kankaan? Ei välttämättä ole edes kallis investointi. Luulen, että siellä ne kuitenkin löytäisi siihen sopivan kankaan.
-Kun kaikki ajattelevat samalla tavalla, kukaan ei ajattele kovin paljon-
-Walter Lippman-

valtsuhh

Post by valtsuhh » 20.12.2010 17:54

en oo ihan varma onko se sen pinta kangas vai sen sisälmykset... mutta kuulostaa tosi hyvältä ja eihän sillä välii jos ne pystyis tekee jonkun oman polvisuojuksen? :D

zene

Post by zene » 21.12.2010 11:40

Valitettavasti kaikissa meidän polvisuojissa on myös neopreeniä. Ei muuta kun mamikset vaan alle, kuumahan siinä tulee joka tapauksessa. :) toivottavasti saat ongelman ratkaistua.

valtsuhh

Post by valtsuhh » 21.12.2010 17:20

zene wrote:Valitettavasti kaikissa meidän polvisuojissa on myös neopreeniä. Ei muuta kun mamikset vaan alle, kuumahan siinä tulee joka tapauksessa. :) toivottavasti saat ongelman ratkaistua.
pientä tarkennusta mikä on mamikset XD ja tuli ongelmaa tultu ratkaistua ongelma medisportin kanssa ne voi myydä kyynär ja polvisuojukset.. kynärpää suojukset on hyvät kuulemma mut polvisuojukset prototyyppejä.... saan ehkä ne jopa ilmaseks että voin kehittää niitä polvisuojuksia!!!

Höylä

Post by Höylä » 22.12.2010 22:16

valtsuhh wrote:pientä tarkennusta mikä on mamikset XD ja tuli ongelmaa tultu ratkaistua ongelma medisportin kanssa ne voi myydä kyynär ja polvisuojukset.. kynärpää suojukset on hyvät kuulemma mut polvisuojukset prototyyppejä.... saan ehkä ne jopa ilmaseks että voin kehittää niitä polvisuojuksia!!!
Pitkät kalsarit.
:tuoppi:

valtsuhh

Post by valtsuhh » 23.12.2010 20:17

jaa oon joo käyttäny kyllä mamiksii mmutta http://www.google.fikattelin niitä geeli tyynyi ja ne oli aika pienii mun pitää ite tehä mamikset johon kiinitän ne geelityynyt sitten pitää laittaa kiinitys systeemi mun lentopallo suojuksii ja laittaa ne siihen päälle taikka lökärit ja siten vielä moke housut päälle ja sieltä sitten vielä kynärpää suojukset jotka on sellaset geelityynyt!!!

Post Reply